Gjest GreenSky Skrevet 10. august 2005 #1 Skrevet 10. august 2005 Siden det har vært en del tråder med temaet "Kan noen hjelpe meg med bursdagspresang til..." tenkte jeg å fortelle at jeg fant helt tilfeldigvis en perfekt bursdagspresant til den yngste broren min i dag! Og det uten å starte en tråd hvor jeg spør dere, en gang! :icon_razz: En bok faktisk, enda han ikke liker bøker noe særlig. Den handler om sport (han er på landslaget i en idrettsgren, og er veldig opptatt av sport) og det var nesten bare bilder i den, og svært lite tekst. Bildene var kjempefine og kunstneriske. Både i farger og svart hvitt. Boken fant jeg helt tilfeldig i dag, hadde ikke tenkt å stikke innom en bokhandel, det bare ble slik. Kommer til å legge ved litt penger i en konvolutt også. Er så glad for at jeg fant den boka, for han er en person det er skikkelig vanskelig å gi presang til, og bare penger er jo litt kjedelig. Jepp, var bare det jeg ville si.
LilleBille Skrevet 10. august 2005 #2 Skrevet 10. august 2005 Alltid greit med gode tips. Henger på et par sider med gode ideer jeg - til den som har alt, Gadgets
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå