Gå til innhold

Det er ingen som vil at vi skal være sammen og det sliter meg ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min side av familien så liker de ikke han og mener at han ikke er god nok for meg. 

På hans side av familien så vil de ikke at han skal få ha alt han har ønsket seg. De snakker veldig mye stygt om han til meg. Det blir intriger, det blir manipulasjon, det fortelles ting de tror han kommer til å finne på. 

Så er det flere av vennene hans som tror stygge ting om meg, som forteller han at jeg er et problem. 

To vennepar syns det er fint at vi er sammen. Foreldrene hans mener at han har det bra etter at han møtte meg. 

Hvordan skal man klare å stenge alt annet ute?

Anonymkode: aefee...819

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På min side av familien så liker de ikke han og mener at han ikke er god nok for meg. 

På hans side av familien så vil de ikke at han skal få ha alt han har ønsket seg. De snakker veldig mye stygt om han til meg. Det blir intriger, det blir manipulasjon, det fortelles ting de tror han kommer til å finne på. 

Så er det flere av vennene hans som tror stygge ting om meg, som forteller han at jeg er et problem. 

To vennepar syns det er fint at vi er sammen. Foreldrene hans mener at han har det bra etter at han møtte meg. 

Hvordan skal man klare å stenge alt annet ute?

Vil ikke at han skal få alt han har ønsket seg? Har de sagt dette? Dette er i så fall den merkeligste familien jeg noen gang har hørt om. Hvis de ikke har sagt det; la være å tillegge folk meninger, det kommer det ingenting godt ut av.

Og så sier du foreldrene hans mener han har det bra med deg. Betyr det at de har endret mening? Eller er de sinte fordi de mener at han har det bra med deg og det ønsker de ikke?

Dessuten bør dere ikke sitte og videreformidle baksnakking til hverandre.

• Liker 2
Skrevet
NymeriaRhoynar skrev (1 minutt siden):

Vil ikke at han skal få alt han har ønsket seg? Har de sagt dette? Dette er i så fall den merkeligste familien jeg noen gang har hørt om. Hvis de ikke har sagt det; la være å tillegge folk meninger, det kommer det ingenting godt ut av.

Og så sier du foreldrene hans mener han har det bra med deg. Betyr det at de har endret mening? Eller er de sinte fordi de mener at han har det bra med deg og det ønsker de ikke?

Dessuten bør dere ikke sitte og videreformidle baksnakking til hverandre.

Det er et veldig behov for å hevde seg, for å være best. Om en gjør noe så skal den andre gjøre det bedre. Flere av de har sagt rett ut at de irriterer seg grønne når lillebror får til alt de selv har ønsket seg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er et veldig behov for å hevde seg, for å være best. Om en gjør noe så skal den andre gjøre det bedre. Flere av de har sagt rett ut at de irriterer seg grønne når lillebror får til alt de selv har ønsket seg. 

At de irriterer seg er deres problem.

Hvis kjæresten din er en bra type så irettesetter han vennene sine når de baksnakker deg. Og bringer det ikke videre.

Din familie er ditt ansvar. De er i sin fulle rett til å mene at en mann ikke er bra nok for deres datter. Hvis de derimot sier noe så er det på sin plass at du gir dem beskjed om at disse meningene er du ikke interessert i. Og du skal selvfølgelig heller ikke bringe dette videre.

• Liker 2
Skrevet
NymeriaRhoynar skrev (3 minutter siden):

At de irriterer seg er deres problem.

Hvis kjæresten din er en bra type så irettesetter han vennene sine når de baksnakker deg. Og bringer det ikke videre.

Din familie er ditt ansvar. De er i sin fulle rett til å mene at en mann ikke er bra nok for deres datter. Hvis de derimot sier noe så er det på sin plass at du gir dem beskjed om at disse meningene er du ikke interessert i. Og du skal selvfølgelig heller ikke bringe dette videre.

Han har ikkje gjort det før han sier at han ikke bryr seg om hva de sier. 

Min familie har jeg snakket til. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Han har ikkje gjort det før han sier at han ikke bryr seg om hva de sier. 

Min familie har jeg snakket til. 

Hvis han ikke bryr seg om at vennene hans baksnakker deg så skjønner jeg godt at foreldrene dine er skeptiske. Jeg hadde ikke likt at kjæresten til min datter så mellom fingrene på noe sånt. Å stå opp for hverandre er helt grunnleggende i et forhold slik jeg ser det. De tenker nok at han ikke er mye til kar.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...