AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Hva skal dere på nyttårsaften? De siste årene har meg og samboer feiret alene. Koselig det, og av og til drar vi innom hans foreldre. Det er alder en invitasjon å få, og har prøvd og før å invitere men de fleste har enten noen de feirer med eller en tradisjon. Før hadde vi alltid noen å 🎉 med. Blitt så kjedelig å bare være oss år etter år. Føler ikke at en kan trenge seg påvirke andre heller, har prøvd flere år før, og da er det alltid de er opptatt. Kjenner veldig på ensomheten på nyttår. Jula går fint, da er det samling med familie. Andre som har det slik? Hva ville dere gjort? Trenge dere påske eller bare drite i det? Huff Anonymkode: 0b712...062 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Beklager litt skrivefeil, autokorekt som slo seg på. Anonymkode: 0b712...062
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Vi feirer vanligvis alene. Vi har ikke så stort nettverk av venner her vi bor, utenom gjennom barna. Og småbarnsforeldre er ikke så interesserte i å feste på nyttårs. Anonymkode: f95ea...0f4 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 Skaff dere barn Anonymkode: 524e7...534 1
Eirill Skrevet 29. desember 2020 #5 Skrevet 29. desember 2020 Jeg er alltid alene hvert eneste nyttår og resten av året. Hater det. Synd dere også er alene. Ensomheten er ekstra vondt å kjenne på i juletider og på nyttårsaften. Og på julaften. Trist. 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 Elsker å feire med samboer. Samme om vi er alene eller med mennesker. I år blir det bare oss to fordi vi ikke orker andre mennesker. Hvis du ikke trives i lag med din kjære er det på tide å gjøre noe med forholdet. Anonymkode: 2e668...a4f 8
PM75 Skrevet 29. desember 2020 #7 Skrevet 29. desember 2020 Hva med å booke dere inn på et hotell og gjøre noe spesielt for dere selv? 9
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #8 Skrevet 30. desember 2020 Kan fint lage fest med min samboer jeg. Vi pynter oss, lager et gourmetmåltid og tømmer barskapet. Anonymkode: 39670...9df 9
Elefantenirommet Skrevet 30. desember 2020 #9 Skrevet 30. desember 2020 Jeg sitter alene hjemme sammen med hunden min. Foretrekker det på nyttårsaften. 😊 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #10 Skrevet 30. desember 2020 Luksusproblem. Du har iallfall en samboer å dele kvelden med. Vi single som blir sittende helt alene fordi ingen responderer når vi inviterer, og som heller ikke blir invitert bort, har god tid til å føle oss ensomme den kvelden. Anonymkode: d4033...ea6 19
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #11 Skrevet 30. desember 2020 Kanskje ikke noen trøst, men personlig syns jeg nyttårsaften er en tulledag. Man forventer liksom en kjempebra fest, kjøper nye teite kjoler og fyrverkeri og champagne, og så blir det somregel skuff; noen er drita før 22, noen styrer med rakettene og fyrer dem opp i alle retninger, umulig å få taxi... og året starter med en hangover. De årene jeg feiret kun med samboeren min, så har det egentlig blitt veldig koselig. Gråt mine modige tårer og gruet meg fælt det første året, vi fikk ingen invitasjoner fra venner i byen vi bodde i og mitt nettverk har jeg på hjemplassen (kunne ikke reise dit pga jobb). Men det ble faktisk greit. De siste par årene har vi hatt mulighet til å være på hjemplassen min, og har vært de heldige med en fast liten gjeng å feire sammen med. Men har blitt spurt flere ganger av venner i byen vi bor i, så tidlig som i påsken, om vi hadde noen planer på nyttårsaften. Sier ikke dette for å "skryte", mener bare at det er helt innafor å forhøre seg tidlig dersom dere ønsker å invitere til dere og starte en ny tradisjon. I november er det jo gjerne for seint! Noe å tenke på til neste år Anonymkode: cd697...459 8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #12 Skrevet 30. desember 2020 Litt av det samme her. Alle i omgangskretsen har enten reist ut av byen og hjem til foreldrene (de barnløse), eller må være hjemme eller steder barna kan overnatte. Vi har forsøkt å feire med barnefamiliene et-par ganger, men på en dag som nyttarsaften er det så mye kaving med forventningsfulle barn, så trøtte barn, så barn som våkner, at vi ikke orker. Jeg savner virkelig de årene der vi pyntet oss maks, lagde god mat sammen, skålet ved midnatt, så det er jo et savn. Men samtidig, vi er jo veldig takknemlige for det vi har, og har en koselig kveld sammen. Så fokuserer ikke så mye på det som ikke er lenger. Anonymkode: 72890...d12
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #13 Skrevet 30. desember 2020 La være å feire, er jo ikke nødvendig. Anonymkode: d0634...7e8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #14 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Elsker å feire med samboer. Samme om vi er alene eller med mennesker. I år blir det bare oss to fordi vi ikke orker andre mennesker. Hvis du ikke trives i lag med din kjære er det på tide å gjøre noe med forholdet. Anonymkode: 2e668...a4f Jeg trives med han, men nå har vi feiret alene i mange år på rad, da er det litt ensomt og se andre feire sammen. Det som var poenget. Vi skal kose oss vi. Anonymkode: 0b712...062
Gjest ytmnd Skrevet 30. desember 2020 #15 Skrevet 30. desember 2020 Nyttårsaften brukes til å trygge hunden min når rakettene smeller. 25kgs tøffing blir plutselig baby og skal helst ligge på brystkassen 😂
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #16 Skrevet 30. desember 2020 Har dere noen parvenner uten barn som dere kan feire med? Anonymkode: 51d4f...ec1 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #17 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kan fint lage fest med min samboer jeg. Vi pynter oss, lager et gourmetmåltid og tømmer barskapet. Anonymkode: 39670...9df Det gjorde mannen min og jeg i blant også. Vi kjørte full oppdekking til treretters med finservise, sølvtøy og tente lys, tok på oss finstasen og sprettet champagnen ved midnatt. Vi storkoste oss alene, selv om pentøyet hadde en tendens til å forsvinne utover kvelden. 😁 (Herregud som jeg savner den mannen. 😢 💔) Men det er klart det er annerledes om man feirer alene av eget fritt valg, en gang i blant, eller om man ikke har noe annet valg for n'te år på rad. Jeg skjønner godt at TS kunne tenke seg å feire sammen med noen andre, og at det blir et savn. Anonymkode: 20987...fa2 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #18 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 29.12.2020 den 19.55): Hva skal dere på nyttårsaften? De siste årene har meg og samboer feiret alene. Koselig det, og av og til drar vi innom hans foreldre. Det er alder en invitasjon å få, og har prøvd og før å invitere men de fleste har enten noen de feirer med eller en tradisjon. Før hadde vi alltid noen å 🎉 med. Blitt så kjedelig å bare være oss år etter år. Føler ikke at en kan trenge seg påvirke andre heller, har prøvd flere år før, og da er det alltid de er opptatt. Kjenner veldig på ensomheten på nyttår. Jula går fint, da er det samling med familie. Andre som har det slik? Hva ville dere gjort? Trenge dere påske eller bare drite i det? Huff Anonymkode: 0b712...062 Du har i hvert fall samboer! Det er i hvert fall ikke noe gøy å være singel på denne dagen. Det første jeg så når jeg gikk tur istad var et perfekt par hånd i hånd... skal dra og se på raketter etterpå med noen jeg kjenner, men vurderer å droppe det fordi jeg må sikkert se mange forelskede og klengete par som er lykkelig forelsket og får dele livet med den de elsker mest... mens jeg må gå inn i framtiden i ren uvisshet om økonomi og evig singel. Savner bare så sykt å ha en mann å kose på, sovne med, ha lange og morsomme samtaler med, reise med, gå turer med, kjøpe hund, hus og lage barn med, dra på spa med, hotell, spennende safarier, overraske, dra på camping med og feire nyttår med. En som jeg betyr alt for. Anonymkode: 80981...221
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #19 Skrevet 31. desember 2020 ytmnd skrev (På 30.12.2020 den 14.09): Nyttårsaften brukes til å trygge hunden min når rakettene smeller. 25kgs tøffing blir plutselig baby og skal helst ligge på brystkassen 😂 Kjenner til den. Min veide nesten 30😱 Anonymkode: 80981...221
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #20 Skrevet 31. desember 2020 Vær glad at du i det minste har noen å være sammen med. Selv så har jeg ingen å være sammen med. Anonymkode: 23fcd...893 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå