Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken shampoo, balsam og evt hårkur bruker du som du synes er bra for ditt hår?

Anonymkode: 38547...bca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker The curl company sin sjampoo og balsam. Bruker iblant leave in condition fra dem også. 

Eller hårolje fra lee statford, l.occitane, REF eller bed hair

Anonymkode: 8f28a...0e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Google «curly girl metoden». Den metoden reddet mitt hår. Finnes en norsk fb gruppe også for denne metoden. Enkelt forklart slutter man med sulfater, uttørrende alkoholer og silikoner i produktene. Det er ikke dyrt og man finner mye bra i feks dagligvarehandel eller normal. Nå er håret mitt mykt krøllete, uten frizz og det knekker ikke lenger. 

Anonymkode: 8d74a...fd4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Google «curly girl metoden». Den metoden reddet mitt hår. Finnes en norsk fb gruppe også for denne metoden. Enkelt forklart slutter man med sulfater, uttørrende alkoholer og silikoner i produktene. Det er ikke dyrt og man finner mye bra i feks dagligvarehandel eller normal. Nå er håret mitt mykt krøllete, uten frizz og det knekker ikke lenger. 

Takk, har prøvd å finne slike produkter som ikle koster flere hindre, men finner det ikke. Kan du vise til noen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk, har prøvd å finne slike produkter som ikle koster flere hindre, men finner det ikke. Kan du vise til noen?

I dagligvare finner du «Rå» serien. Der er balsam ok (ikke sjampoen). Ellers finnes mange produkter i «Normal» butikkene. «Dr. organics» seriene er ok. Men søk opp «gurly girl metoden Norge» dersom du har fb. Der finnes albumer med produkter og veldig mange gir gjerne gode tips. Her ser du hvordan håret mitt ble etter noen mnd. 

F34CDB24-FC36-4BF8-968C-EE3E0322C99C.jpeg

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I dagligvare finner du «Rå» serien. Der er balsam ok (ikke sjampoen). Ellers finnes mange produkter i «Normal» butikkene. «Dr. organics» seriene er ok. Men søk opp «gurly girl metoden Norge» dersom du har fb. Der finnes albumer med produkter og veldig mange gir gjerne gode tips. Her ser du hvordan håret mitt ble etter noen mnd. 

F34CDB24-FC36-4BF8-968C-EE3E0322C99C.jpeg

Wow! hvilken produkter brukte du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker Healing Moisture sjampo og balsam fra Lanza og det funker veldig bra. Tidligere brukte jeg krølle-krem, men trenger det ikke nå. Håret mitt blir mykt og glansfullt i stedet for frizzy og matt, og krøllene mine blir pene krølltang-krøller i stedet for totalt fuglereir-kaos. Stort pluss for at sjampoen og balsamen er veldig drøy i bruk også! 😄

Anonymkode: 4d494...ec2

AnonymBruker
Skrevet

Enig med curly girl metoden!! Følger flere grupper på fb, håret mitt er såå mye bedre nå

Anonymkode: 91e64...421

• Liker 1
Skrevet

Varierer shampo, men Sebastian nr 9 er et must. Tar litt i håret etter vask. Da får jeg ikke fizzy hår, selv om jeg alltid mister så mye hår at jeg har hår i alle vekstfaser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...