AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Syns jeg har fått mer sexlyst det siste halvåret...er det normalt å få økt sexlyst når man blir eldre? Nesten på følelsen at den er omtrent som da jeg var 20-25... Anonymkode: 9a531...e4d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Veldig interessant. Kan du si litt mer? Mann/kvinne? Barn? Bor de hjemme? Fortell litt om livssituasjonen din også. Hva med ellers fysisk helse? Vekt? Anonymkode: 464e1...665
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Jeg også. Barna mine begynner å vokse til, og en er mindre sliten enn i småbarnsperioden. Og i tillegg single, så kunne nesten ønske lysten ikke var så stor. Lyst på sex hver dag og må ofte bruke womanizeren i senga før jeg sover😊 Anonymkode: cea9d...561 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 Er singel, ingen hjemmeboende barn, helsa har vært uforandret siste trekvart året. Kvinne. Anonymkode: 9a531...e4d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #5 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg også. Barna mine begynner å vokse til, og en er mindre sliten enn i småbarnsperioden. Og i tillegg single, så kunne nesten ønske lysten ikke var så stor. Lyst på sex hver dag og må ofte bruke womanizeren i senga før jeg sover😊 Anonymkode: cea9d...561 Samme her...unga mine er store - og bor det meste av tiden hos faren. Dildoen får en pause i ny og ne siden jeg har begynt å date... Anonymkode: 9a531...e4d
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #6 Skrevet 31. desember 2020 Min seksuelle lyst er på topp nå. Og jeg er 33år. Da jeg 25år hadde jeg omtrent ikke sex lyst. Så tror dette er veldig individuelt. Men i en overgangsalder er vi alle enige om at den minskes betraktelig. Anonymkode: 87319...c73
bullehurk Skrevet 31. desember 2020 #7 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men i en overgangsalder er vi alle enige om at den minskes betraktelig. Ikke for alle nei 😜 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #8 Skrevet 31. desember 2020 Hennes evne til å få orgasmer har økt fra null til flere og flere. Som 30 åring fikk hun sin første. Som 33 åring fikk hun sin første serieorgasme og nå er multiorgasmene normalen. I en alder av 49 er hun mer en noen gang seksuelt aggresiv. Vet hva hun vil ha. På denne reisen har jeg fått delta, i hennes null til hundre % innsikt i hva hun kan få ut av sex. Det å være hennes beste viser hun hver dag, i og utenfor senga. Det er godt å se at vi sammen kan skape og beholde et aktivt sexliv og at vi kan se fremover mot mange år med rådeilig sex - med hverandre. Anonymkode: 9218c...87f 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #9 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Min seksuelle lyst er på topp nå. Og jeg er 33år. Da jeg 25år hadde jeg omtrent ikke sex lyst. Så tror dette er veldig individuelt. Men i en overgangsalder er vi alle enige om at den minskes betraktelig. Anonymkode: 87319...c73 Hvem alle da? Du som er 33 år år, og alle andre som ikke er i overgangsalderen ennå? Anonymkode: a16a7...13b 5
Mr X Skrevet 1. januar 2021 #10 Skrevet 1. januar 2021 Har hatt den beste og mest minnerike sexen etter jeg fyllte 40. Trodde vel aldri at dette var sannsynlig da jeg var i 20 og 30 årene.. 3
Bamseklemmer Skrevet 1. januar 2021 #11 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 29.12.2020 den 19.06): Syns jeg har fått mer sexlyst det siste halvåret...er det normalt å få økt sexlyst når man blir eldre? Nesten på følelsen at den er omtrent som da jeg var 20-25... Anonymkode: 9a531...e4d Testosteronnivået ditt har økt, og det gir høyere sexlyst... har du nettopp sluttet med p-piller har det samme effekt, da økes det normale testosteronnivået som igjen gir høyere sexlyst... Så du føler deg sikkert litt mere hormonell også? følelsesladd, småirritert og ofte kåt?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #12 Skrevet 1. januar 2021 Jeg har alltid vært glad i sex. Hadde hørt at det toppet seg i slutten av 30 årene. Men jeg er nå 50 og det blir bare bedre og bedre. Trodde overgangsalderen skulle gjøre at det avtok men nei. Kanskje fordi jeg alltid har holdt meg i god form (ikke for menn, men fordi jeg liker det)Nå vet jeg i tillegg at å bli gravid er nesten umulig, så det gjør meg bare enda mer ivrig. Anonymkode: cfbd4...430 5
Bamseklemmer Skrevet 1. januar 2021 #13 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå vet jeg i tillegg at å bli gravid er nesten umulig, så det gjør meg bare enda mer ivrig. Et digg hinder mindre som gjør at vi slapper av bedre, jo mere vi slapper av, jo deiligere sex vettu! Jeg krysser fingrene for at du er like seksuellt aktiv og kåt på 80 årsdagen din, så får vi ta ei ny vurdering🤭🤞 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #14 Skrevet 1. januar 2021 For meg har sexlivet nådd toppen i 40-årene, så jeg koser meg. Fikk aldri noe ut av sex i 20-30-årene... Har hørt det blir bedre for mange, så lenge helsa holder. Anonymkode: e5cf8...37d 2
KRJ Skrevet 1. januar 2021 #15 Skrevet 1. januar 2021 Jeg tror sex med årene absolutt kan bli bedre, da man modnes og blir mer erfaren etter hvert som årene går. Spørsmålet er nok mer om man lar seg lære mer eller ikke. At man lar sin seksuelle personlighet få utvikle seg eller ikke når man blir eldre. Det kan være flere faktorer at mange stagnerer eller og får mindre glede av sex med årene, ting slik som sykdommer og stress. God helse er ett must. Er selv 45 år gammel, og har langt bedre sex nå en før. Har alltid hatt sterk sex lyst siden jeg var liten, men kunsten har vært å lære seg å bruke kroppen sin og sin parter sin kropp på en måte som gir den langt mer glede. Sex er så mye mer en bare 5 min inn og ut med en rask orgasme. 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #16 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 31.12.2020 den 22.49): Hvem alle da? Du som er 33 år år, og alle andre som ikke er i overgangsalderen ennå? Anonymkode: a16a7...13b Fordi klassiske symptomer på overgangsalder er tretthet , tørr kjede, lite sexlyst. Hvorfor er det så mange menn som forlater kona etter alle år, for så finne seg ei yngre? Anonymkode: 87319...c73
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #17 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi klassiske symptomer på overgangsalder er tretthet , tørr kjede, lite sexlyst. Hvorfor er det så mange menn som forlater kona etter alle år, for så finne seg ei yngre? Anonymkode: 87319...c73 Vent med å synse om dette i hvert fall til du blir gammel nok til å greie å skrive skjede riktig. Anonymkode: 7c146...b20 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #18 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fordi klassiske symptomer på overgangsalder er tretthet , tørr kjede, lite sexlyst. Hvorfor er det så mange menn som forlater kona etter alle år, for så finne seg ei yngre? Anonymkode: 87319...c73 Fordi forholdet ikke er bra, og ikke har vært det på en stund kanskje. Eller på grunn av egen panikk angående alder og desperat ønske om å føle seg yngre kanskje. Fordi de forelsket seg i annen kvinne kanskje. Det er neppe en og samme årsak for alle. Anonymkode: f1a84...849 3
Hunmedham Skrevet 8. januar 2021 #19 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): tørr kjede Prøvd med sykkelolje? 3
Bamseklemmer Skrevet 8. januar 2021 #20 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fordi forholdet ikke er bra, og ikke har vært det på en stund kanskje. Eller på grunn av egen panikk angående alder og desperat ønske om å føle seg yngre kanskje. Fordi de forelsket seg i annen kvinne kanskje. Det er neppe en og samme årsak for alle. Anonymkode: f1a84...849 Jeg har stor tro på det du skriver, og jeg har stor tro på at utskiftinger gir et bedre liv enn å ha en partner som er misfornøyd... Holde på ekteskapet bare for å skape rekord i antall år til andre kan umulig være bra... Vi skifter nok partner i tilfeller der ulik sexlyst ødelegger for hverandre. Driften til de med høy sexlyst overgår kjærligheten, og de nekter å gi opp sexlivet bare for å berge husfreden. De stikker bare av med unnskyldning for noe annet, brutalt ja, men kåtskapen må ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå