Gå til innhold

Er det ufint å spørre bekjente av en jeg skal date hvordan han er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakket og chattet med en fyr en god stund, via Tinder. Jeg liker ham veldig godt, er nesten litt forelsket. Han holder kortene litt inntil brystet i forhold til enkelte ting, andre ting er han åpen om.. før jeg involverer meg mer lurer jeg på om det er ok at jeg forhører meg med en tidligere skolevenninne som muligens kjenner ham fra tidligere, hun kjenner nemlig hans eks.. 

Anonymkode: 882f0...83d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig. Har man en referanse, så brukes den 🙂 

Anonymkode: f7871...177

• Liker 1
Skrevet

Ts her.

Det har blitt såpass tett relasjon mellom oss at det er nesten slik at jeg føler jeg går bak ryggen hans..men skulle så gjerne vite litt mer om ham før vi evt  møtes.

Skrevet

Jeg ville gjort det. Og selvsagt vært bevisst på at det kunne være noe skjevt fremstilt hvis feks informanten er venninna til en for eksempel forsmådd eks. Ofte rettferdiggjør man brudd ved å snakke ned den andre parten dessverre. 

Jeg angrer på at jeg ikke gjorde det, for min viste seg å være en mann med psykisk sykdom som til slutt ble kontrollerende og voldelig. Og jeg var ikke første som ble utsatt for det for å si det sånn. 

Anonymkode: 35613...2ec

• Liker 2
Skrevet

Ts her.

Jeg føler det er noen «løse» brikker. Og jeg er i ferd med å bli veldig knyttet til ham enda vi aldri har møttes.. nesten skummelt å binde seg så mentalt til et annet menneske før jeg vet mer om han.

Skrevet

Vennina di kan fortelle exen hans om hvem du er. Du vet dessuten ikke hvordan hans ex reagerer. Om de er ok venner, så kan hun informere ham om dette..

Skrevet

Ts her

Ja det er jo en risiko..

Skrevet

Nå fikk jeg svar. venninnen min kjente ikke til han fyren sa hun. Hvem i alle dager kan jeg spørre som ikke sladrer til ham? tips noen? Jeg kjenner navnet til en dame han hadde et forhold til påstår han, men jeg er redd at dersom jeg spør henne vil hun sladre til ham.. 😅

Skrevet

Helt typisk jenter i 16-17 års alderen og gutter er tapere når de gjør det samme. 

men for å være seriøs. Man skal passe på «bekjente» for mange råtne epler som bevist snakker ned andre. så anbefaler deg heller og vokse opp å få litt selvtillit til å kontakte han personlig fremfor å gå bak ryggen på han som du driver med nu. 

det er mange gutter og jenter som dropper sånn oppførsel glatt.

Anonymkode: 11b88...b03

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Helt typisk jenter i 16-17 års alderen og gutter er tapere når de gjør det samme. 

men for å være seriøs. Man skal passe på «bekjente» for mange råtne epler som bevist snakker ned andre. så anbefaler deg heller og vokse opp å få litt selvtillit til å kontakte han personlig fremfor å gå bak ryggen på han som du driver med nu. 

det er mange gutter og jenter som dropper sånn oppførsel glatt.

Anonymkode: 11b88...b03

Ja, har jo prøvd å snakke med ham, spørre ham om ting. Men ikke alt som er naturlig å spørre om heller.

Skrevet

Ja det er helt innafor! 😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...