Gå til innhold

Rimelig vs dyr mascara?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva dere foretrekker av mascara. Selv har jeg alltid tenkt at dyrere sminke er bedre og inneholder bedre ingredienser. 

I forrige uke kjøpte jeg en Loreal mascara (volume million lashes so couture, den lilla) bare for å prøve, og det er helt ærlig den beste mascaraen jeg noen gang har prøvd. 

Har dere peiling på om det er forskjell på ingrediensene på dyr og billig mascara? Hvilken mascara bruker dere?

Anonymkode: b8710...214

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg tenkte å teste ut denne. Vet noen om volume million lashes so couture er enkel å fjerne med varmt vann? Den grønne feline mascaraen er iallfall det.

Anonymkode: 2fea4...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne i mot tips om billig mascara i alle fall. Jeg har prøvd noen, og syntes de klumpet seg. Jeg mener å huske at jeg brukte en fra Max Factor for mange år siden, en vannfast en, den var god. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Loreal telescopic er veldig god. Klumper ikke, perfekt resultat med to strøk

Av de dyre mascaraene liker jeg best lancome hypnose, men nå bruker jeg heller telescopic

Anonymkode: 8dcc7...8ff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker denne!!

L'oreal paradise extatic mascara <33
Føler jeg får lengre vipper og klumper ikke for meg.

Bilderesultater for paradise extatic mascara

Endret av Nidarosen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

L'Oréal Paris Voluminous X5 Black, min favoritt i mange år

Anonymkode: 537de...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max Factor Masterpiece synes jeg er veldig god, og har likt den gjennom "100 år" mens favoritten blant litt dyrere er Lancome definicils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nylig air volume fra loreal. Syns den var veldig luftig å påføre, rett og slett 😅 Syns ikke den drysser og den blir heller ikke fort tørr.

Anonymkode: 66dc4...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det først og fremst er børsten som er det viktigste 😄 Men jeg kjøper "billig" maskara. Isadora sin active/ all day maskara er super, eller korres sine.

Anonymkode: 6eab7...25b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.2.2021 den 0.55):

Synes det først og fremst er børsten som er det viktigste 😄 Men jeg kjøper "billig" maskara. Isadora sin active/ all day maskara er super, eller korres sine.

Anonymkode: 6eab7...25b

Hva slags børste liker du?

Anonymkode: 9d55a...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.2.2021 den 21.46):

Jeg tenkte å teste ut denne. Vet noen om volume million lashes so couture er enkel å fjerne med varmt vann? Den grønne feline mascaraen er iallfall det.

Jeg har nå fått testet ut denne, og for å svare på det jeg selv lurte på (i tilfelle andre også lurer) så er den kjempeenkel å få bort, jeg bruker bare varmt vann eller vann og litt ansiktsrens. Den er dessuten en kjempegod mascara, digger den.

Den rosa (fatale) er også god. Begge er veldig gode å påføre og holder bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert prøvd noen hundretalls mascaraer gjennom livet, og ikke landet på en soleklar favoritt. Akkurat nå liker jeg Maybelline The Falsies Lash Lift mascara, den gir veldig mye bøy og volum. Litt klumper, men ikke mye. 

Synes billige mascaraer kan være like gode som dyre, men jevnt over har jeg kanskje hatt flere dyre som har vært bra. Brukt mye Dior og YSL opp gjennom. 

Det er vel bare en hundrelapp eller max to i forskjell på en dyr og en billig, og en mascara varer lenge, så det er jo ikke som man merker det på lommeboka om man bare kjøper dyre, det er en billig luksus å "unne seg". Men anbefaler å prøve billige også, nå går jeg jo rundt og anbefaler denne Maybelline-saken til alle. 

Anonymkode: 2df91...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

følger

Anonymkode: 9d55a...b89

Du kan ikke følge innlegg som anonym. 

Anonymkode: c7191...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt både rimelige og dyre mascaraer og har funnet ut at de dyre på ingen måte er så mye bedre at den doble prisen kan forsvares. Nå bruker jeg Maybelline lash sensational mascara. Den fungerer veldig godt for mine vipper. 

Anonymkode: 345c5...109

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kan ikke følge innlegg som anonym. 

Anonymkode: c7191...ace

Jo, det kan man vel :) Bare å huke av både skriv som anonym OG følg tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...