AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Har vurdert kunstig juletre i noen år, og fant det som heter «Trysil» som selges på Power etc. på kjempetilbud. Problemet er at de har pakket ned utstillingsmodellen, så jeg får ikke sett før jeg kjøper. Har du denne modellen, og er du i så fall fornøyd? 😌 Anonymkode: 4c11d...196
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Kanskje du allerede har sett bilde på nett, men her er det: https://www.europris.no/p-juletre-trysil-210-cm-350-led-lys-190175 Anonymkode: 0a013...339
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje du allerede har sett bilde på nett, men her er det: https://www.europris.no/p-juletre-trysil-210-cm-350-led-lys-190175 Anonymkode: 0a013...339 Takk for svar! 😊 Jeg har sett det, men er litt frustrert over at de har masse nærbilder av foten (og ingen nærbilder av greinene eller stammen lenger opp!). Anonymkode: 4c11d...196
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 Noen andre som tilfeldigvis har kjennskap til dette? 🙂 Anonymkode: 4c11d...196
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 TS her! Jeg kjøpte juletreet. Har satt det opp i stua i dag, bare for å si hvordan det ble. Nå skal det pakkes ned, i påvente av neste julefeiring. Tenkte at jeg kunne beskrive treet i tilfelle noen er nysgjerrige på samme modell, googler og finner tråden. For ordens skyld - det er flere produsenter som lager kunstige juletrær som heter «Trysil». Det jeg kjøpte er fra leverandøren Premium Christmas, som heter «Trysil Slim». Jeg har ikke erfaring med kunstige juletrær fra før, og kommer med noen pro’s and con’s ut fra mitt perspektiv: Pro’s: - Det ser nokså realistisk ut, forutsatt at man tar seg tid til å brette ut og dandere greinene. - Treet er ikke overdrevent symmetrisk. - Fargen er veldig fin. På forhånd hadde jeg sett noen bilder av denne modellen på nett. Der fremsto fargen på treet som irrgrønn, og det bekymret meg veldig. Men bildene var ganske misvisende - det er egentlig flere mørkegrønne toner med fint «spill» i. - Treet er faktisk «slim», og fungerer fint i min lille leilighet. - Lysene har en fin tone. De er ikke alt for gule/ orange, men heller ikke for blå (slik noen LED-lys kan være). - Treet var enkelt å sette opp. Delene er ikke så tunge at de er uhåndterlige. - Jeg merket ikke at det «luktet plast», og det ble heller ikke noe dryss av plastbarnåler i det jeg satte det opp. Con’s: - Det tar lang tid å dandere greinene pent. Men det tror jeg gjelder de fleste plast-trær. - Toppen ser ikke ut til å tåle noen tung toppstjerne. Jeg har ikke toppstjerne fra før, så jeg skal kjøpe en som ikke veier så mye. - Det følger ikke med noen oppbevaringspose. Det må kjøpes i tillegg. - Stammen på treet ser ikke realistisk ut. Men jeg har sett mange ulike modeller, og dette ser ut til å være et problem med «alle». Det er mindre påfallende når greinene er dandert, og jeg er ikke sikker på at jeg ville merket det dersom treet var ferdig pyntet. Til mine behov passer dette treet veldig godt! Jeg bor i en liten leilighet, og ville ha et tre som kan stå fremme i hele desember hvert år, uten å drysse. Det måtte også være smalt, for å ikke ta opp for mye plass. Jeg er mest positivt overrasket over fargen, som var mye penere enn på bildene jeg fant på nett. Jeg er mest negativt overrasket over at det ikke fulgte med oppbevaringsbag, og at dette må kjøpes i tillegg. Dersom du leter etter kunstig juletre og finner denne tråden, håper jeg at noe av dette var til nytte for deg! ⭐️ Anonymkode: 4c11d...196 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå