Gå til innhold

Beste bar i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke barer er de kjekkeste i Stavanger synes dere? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen anbefalinger? 

Skrevet

Fri Bar! Der er det alltid liv og masse koselige mennesker.

Anonymkode: 2fedb...f31

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fri Bar! Der er det alltid liv og masse koselige mennesker.

Anonymkode: 2fedb...f31

Der har jeg gått forbi mange ganger uten å vurdere å ta turen innom🤔. Takk for tipset! 😃

• 5 måneder senere...
Skrevet

Er det noen som er bedre på smittevern enn andre? Går nok ikke på Beverly med det første ;) 

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Leste en annen tråd her inne at Øst i østre bydel var en fin plass. Hvis du vil på kjendissafari så kan det anbefales på det varmeste. Vi fikk sitte ute og kose oss mens vi speidet kjendiser 😉

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker veldig godt Øst, men så bor jeg rett i nærheten også da 😄 Ellers har jeg vel egentlig ingen favoritt. Men er ikke så fan av de langs Vågen. Koselig i Fargegata, men der er det jo alltid stappa. Kanskje den nye baren til Lervig også er bra, har tenkt meg dit en tur snart.

Anonymkode: ba306...b9b

Skrevet

Er en del år siden jeg var ute på byen i Stavanger, men Martinique (de har blant annet shuffleboard) Bøker og Børst i Fargegata. Hanekam har jeg hørt er bra! Ellers koslig å sitte utenfor Cafe Sting. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2021 den 16.08):

Jeg liker veldig godt Øst, men så bor jeg rett i nærheten også da 😄 Ellers har jeg vel egentlig ingen favoritt. Men er ikke så fan av de langs Vågen. Koselig i Fargegata, men der er det jo alltid stappa. Kanskje den nye baren til Lervig også er bra, har tenkt meg dit en tur snart.

Anonymkode: ba306...b9b

Ja ikke sant! Har Lervig egen bar, det var nytt. Bacchus var også fint. Ikke så mange mennesker og kjekt å være på date der. 

Skrevet
AwkwardAlice skrev (På 17.7.2021 den 16.12):

Er en del år siden jeg var ute på byen i Stavanger, men Martinique (de har blant annet shuffleboard) Bøker og Børst i Fargegata. Hanekam har jeg hørt er bra! Ellers koslig å sitte utenfor Cafe Sting. 

Shuffleboard høres spennende ut. Sikkert kjekt i godt selskap. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går alltid på Cementen når jeg er i Stavanger. En trofast stayer. 

Bøker og Børst, særlig bakgården, er også super. Barene ved Vågen egner seg for et glass eller to tidlig på kvelden, etterpå forvandles hele området til det reneste mayhem. 

Anonymkode: b23ec...035

Skrevet

Jeg er ikke så ofte ute i Stavanger, men jeg går på Cardinal for godt utvalg i øl og Harry Pepper for gode drinker.

• 2 uker senere...
Skrevet

Spørs litt på hva du er på jakt ette. For vinen sin del så pleier Lapin Vinbar i Pedersgata være en bra plass. De har naturvin og god snacks som man kan bestille til. Dersom en vil ha lounge stemning så er Cin Cin sin cocktail lounge bra. Har du lyst på litt champagne med utsikt så bør du stikke til Espier bar på Clarion hotel. 

• Liker 2
Skrevet
Havfruen Miranda skrev (På 29.12.2020 den 17.53):

Hvilke barer er de kjekkeste i Stavanger synes dere? 

Deep Blue uten tvil, men der må man ha invite

Skrevet
Alpelue skrev (På 2.8.2021 den 22.51):

Deep Blue uten tvil, men der må man ha invite

Den kjenner jeg ikke til 😕

Hvordan blir man invitert der? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...