AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Vet ikke helt hva det er men blir alltid i fryktelig godt humør når jeg ser på luksusfellen, des værre økonomisk kaos han/hun har des bedre blir humøret. Tror det lurer seg en sadist inni meg haha. Noen andre som har det på samme måte, eller synes du synd på dem og blir i dårligere humør etter en episode. Anonymkode: cd51f...24d 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Jeg blir glad, men det er bare fordi jeg syntes han skalla mannen er veldig morsom/spesiell karakter 😅 Anonymkode: 27626...119 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Jeg blir fornøyd med min egen økonomiske situasjon, og den er ikke superbra for å si det sånn. Når kommer det nye episoder? Anonymkode: 19c4f...500 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 Jeg synes Magne og Silje er ♥️ Utover det er det tilfredsstillende fordi deltakerne blir holdt ansvarlige, de kan ikke bare klage og syte og få trøst sånn som her på KG. Anonymkode: 6bc34...b76 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #5 Skrevet 29. desember 2020 Haha jeg blir nok mere sjokkert enn glad, men det er meg😇 Fatter rett og slett ikke at folk klarer å bruke så mye penger på ‘tull’ ?? Mange tjener jo veldig bra og likevel klarer de å gå med dundrende underskudd hver måned?!? Helt tullete spør du meg. Samme med disse kjendisene i ‘I lomma på Silje’ - de bruker jo mere penger på restaurant og kafébesøk enn jeg nesten har i årslønn😅 og likevel klarer jeg meg helt fint🤔 Så som jeg sa, helt tullete forbruk.... Anonymkode: ce5d1...8ee
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg blir glad, men det er bare fordi jeg syntes han skalla mannen er veldig morsom/spesiell karakter 😅 Anonymkode: 27626...119 Hallgeir Kvadsheim er en hedersmann! Anonymkode: 85770...09a 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #7 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Haha jeg blir nok mere sjokkert enn glad, men det er meg😇 Fatter rett og slett ikke at folk klarer å bruke så mye penger på ‘tull’ ?? Mange tjener jo veldig bra og likevel klarer de å gå med dundrende underskudd hver måned?!? Helt tullete spør du meg. Samme med disse kjendisene i ‘I lomma på Silje’ - de bruker jo mere penger på restaurant og kafébesøk enn jeg nesten har i årslønn😅 og likevel klarer jeg meg helt fint🤔 Så som jeg sa, helt tullete forbruk.... Anonymkode: ce5d1...8ee Det er viktig for økonomien at forbruket er høyt! Disse folkene gjør oss andre en tjeneste! Anonymkode: 85770...09a 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #8 Skrevet 29. desember 2020 Skulle ønske Hallgeir & co kunne lage et parallelt program med en annen målgruppe. Jeg klarer bare ikke å ha sympati med folk som har brukt penger som idioter i en årrekke. Om man derimot brått blir ufør, mister jobben og blir gående ledig, andre uforskyldte ting som fucker opp økonomien og livet, hvis de kunne få hjelp til å snu skuta, se DET hadde vært feelgood TV. Anonymkode: 37983...d71 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #9 Skrevet 30. desember 2020 Jeg ble alltid kåt de gangene Silje var med. Anonymkode: 910fb...069
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #10 Skrevet 30. desember 2020 Blir glad for at jeg ikke har gjeld når jeg ser luksusfellen. Hadde gjeld men klarte å bli kvitt den heldigvis. Anonymkode: e79df...c5b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #11 Skrevet 30. desember 2020 Ja, man får jo en følelse av overlegenhet når man ser folk som har gjort dumme valg. Man føler seg bedre angående sin egen økonomiske situasjon når man ser ned på andre mennesker som har det verre - spesielt om det er (i alle fall delvis) selvforskyldt. Anonymkode: 9d6d5...055 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #12 Skrevet 30. desember 2020 Hallgeir gjør programmet interessant. Jeg liker når han blir streng og godtar ingen unnskyldninger. 😁 Anonymkode: 8e06e...0b3 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #13 Skrevet 30. desember 2020 Jeg blir bare sjokkert og føler meg vel litt bedre når jeg ser hva folk bruker til, siden jeg også kan bruke 1-2k på shopping hver mnd. Jeg liker å vise programmet til eldste niesen min siden hun får et innblikk over økonomi og at man må holde seg ansvarlig som voksen. Anonymkode: ea47b...756
DeLorean Skrevet 30. desember 2020 #14 Skrevet 30. desember 2020 Det er uten tvil underholdende og jeg synes Lene er fryktelig søt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå