AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Har så lyst å kutte ut søster men det er vanskelig . Vi bor en liten plass og jeg kommer til å se henne ofte . Hun sier hele tiden stygge kommenterer , om vekt, helse , økonomi osv . Sårer der hun kan . Stenger meg ute fra vennekvelder og er skikkelig kjip. Uansett hva hun snakker om så er det små stikk hele tiden . Hva hadde dere gjort Anonymkode: 6dcca...dc8 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Jeg ville hevet meg over det. Sett om forholdet kunne bedres da vi ble gamle sammen. Anonymkode: f35e7...c0e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Jeg hadde faktisk tatt igjen. På en annen måte. Hadde smilet og sagt at det er bra at du er perfekt og det med ett stort smil. Hadde ikke vist henne at jeg ble lei meg. Tror at hun tenner på at du blir lei deg. Anonymkode: 8a7d3...082 1
Nymerïa Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 Kan du komme med eksempel på hva hun sier? Så kan vi prøve å hjelpe deg med noen standardsvar du kan ha på lur.
Gjest WhisperingWind Skrevet 29. desember 2020 #5 Skrevet 29. desember 2020 Kutt henne ut. Hun behander deg jo som dritt uansett. Ikke verdt å ha slike mennesker i livet.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #6 Skrevet 30. desember 2020 Spør henne hvorfor hun er slik mot deg? du snakker om velt og økonomi.. klager du mye over økonomien og spiser mye junk? Kanskje hun sier ting for å hjelpe deg ? Eller blir irritert over måten du styrer livet ditt på? kanskje hun vil ha en venninne kveld uten deg? mJeg og min søster har et godt forhold, men jeg ønsker ofte å ha mine venninne kvelder uten henne, og omvendt. Mye fordi vi ikke har samme venninner. Og ja, vi kan også pirke på hverandre- søsken gjør ofte det Anonymkode: a35eb...058
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #7 Skrevet 30. desember 2020 Vi har samme venner + noen utenom. Hun blir sur hvis hun ikke blir bedt til meg . nei jeg klager ikke over økonomi. Hmmm ting hun sier : feks om klær : denne er stor i str, passer sikkert til deg siden du er stor. : ja jeg er blitt tynnere enn deg , du har flere kg enn meg . Sånn midt i en samtale : klarer du det da du som har mange kg : ja tungt å gå tur for du har flere kg enn meg tross alt ( turen gikk helt fint, klaga ikke) bare noen eks . ts Anonymkode: 6dcca...dc8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #8 Skrevet 30. desember 2020 Stenger dwg ute fra vennekvelder? Dere er søstre, hun har lov til å ha venner utenom deg og være sammen med de alene. Anonymkode: d31e5...35b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå