AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 For en liten stund siden fant jeg ut at jeg var biseksuell. Siden jeg tenner på harde peniser beveget jeg meg inn i homomiljøet. Det jeg erfarte var ganske så interessant og det ga meg en bedre forståelse av hva kvinner opplever og det gjorde meg mer sympatisk. Jeg la ut bilde av kroppen og penisen min og jeg ble bombardert med meldinger som: hva skjer? møtes? treffes? jeg vil knulle deg jeg vil sprute deg i munnen digg kuk treffes? jeg vil knulle deg uten kondom jeg kan være slaven din knull meg slik du ønsker suge eldre herremann? Det er en stor forskjell på menn og kvinners seksualitet. Menn er veldig rett på sak mens kvinner er mer som skjøre blomster. Disse erfaringene jeg har gjort gjør at jeg setter enda mer pris på kvinner. Dere er så fantastiske at jeg bare vil gråte <3 Anonymkode: cc78c...ba8 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Rett på sak høres ganske så riktig ut. Selv som heterofil mann opplever jeg meldinger som dette og jeg priser meg lykkelig for at jeg kun trenger å forholde meg til kvinner. Anonymkode: 148be...131 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Mannlig seksualitet er slitsomt. Som bifil kvinne foretrekker jeg kvinner. Anonymkode: 73e59...75c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå