AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Har du noengang følt deg så ensom og desperat, men hadde ikke en eneste person å ringe til? Anonymkode: c5ca8...f19 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Skjønner ikke helt spørsmålet? Hvis du mangler telefonnummeret kan du vel bare slå opp i Gule sider? Hvis jeg f.eks. trenger en rørlegger, men den faste rørleggeren min ikke kan komme, så slår jeg opp i Gule sider og ringer en annen rørlegger. Anonymkode: 41ab5...ac8 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Det finnes teknikker for å slappe av som pusteøvelser og ting man kan gjøre for å naturlig øke dopamin-nivået. Ellers kan man å godt av å jobbe med seg selv og finne ut hva stresspunktene går i. Hvis de konkrete stresspunktene skjer flere ganger, kan man jobbe med å finne sunne løsninger eller alternativer. Hvis man ikke vet hvordan man skal begynne, kan en psykolog hjelpe. Anonymkode: 6edef...ad2
appelsinjuice Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner ikke helt spørsmålet? Hvis du mangler telefonnummeret kan du vel bare slå opp i Gule sider? Hvis jeg f.eks. trenger en rørlegger, men den faste rørleggeren min ikke kan komme, så slår jeg opp i Gule sider og ringer en annen rørlegger. Anonymkode: 41ab5...ac8 Ringer du rørleggeren hvis du er ensom ? 22
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #5 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Skjønner ikke helt spørsmålet? Hvis du mangler telefonnummeret kan du vel bare slå opp i Gule sider? Hvis jeg f.eks. trenger en rørlegger, men den faste rørleggeren min ikke kan komme, så slår jeg opp i Gule sider og ringer en annen rørlegger. Anonymkode: 41ab5...ac8 Jeg snakker om ensomhet Anonymkode: c5ca8...f19 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke helt spørsmålet? Hvis du mangler telefonnummeret kan du vel bare slå opp i Gule sider? Hvis jeg f.eks. trenger en rørlegger, men den faste rørleggeren min ikke kan komme, så slår jeg opp i Gule sider og ringer en annen rørlegger. Anonymkode: 41ab5...ac8 😂😂😂 Anonymkode: a785b...40b 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #7 Skrevet 29. desember 2020 I fall noen skulle føle for det: ☎️ : Anonymkode: 0c2a6...3ac 16
Havfruen Miranda Skrevet 29. desember 2020 #8 Skrevet 29. desember 2020 Det er lurt å rekke ut en hånd her på forumet for vi er mange som får noe ut av det. Hvis det ikke hjelper så snakk med mental helses hjelpetelefon 5
Million Skrevet 29. desember 2020 #9 Skrevet 29. desember 2020 Nei, den situasjonen har jeg aldri vært i. Håper jeg heller ikke havner i en slik livssituasjon. Godt nytt år og flere å ringe til alle som føler seg ensomme i 2021! 😍
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #10 Skrevet 29. desember 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner ikke helt spørsmålet? Hvis du mangler telefonnummeret kan du vel bare slå opp i Gule sider? Hvis jeg f.eks. trenger en rørlegger, men den faste rørleggeren min ikke kan komme, så slår jeg opp i Gule sider og ringer en annen rørlegger. Anonymkode: 41ab5...ac8 Ser ut som din faste rørlegger har gjort en dårlig jobb med å åpne rørene mellom ørene dine slik at tankestrømmen har stoppet opp Anonymkode: 22543...64b 8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #11 Skrevet 29. desember 2020 Havfruen Miranda skrev (23 minutter siden): Det er lurt å rekke ut en hånd her på forumet for vi er mange som får noe ut av det. Hvis det ikke hjelper så snakk med mental helses hjelpetelefon Jeg har lest en del om hjelpetelefon her på KG. Mange sier at de ikke blir tatt på alvor eller blir nesten latterliggjort når de ringer hjelpetelefon Anonymkode: c5ca8...f19 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #12 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har lest en del om hjelpetelefon her på KG. Mange sier at de ikke blir tatt på alvor eller blir nesten latterliggjort når de ringer hjelpetelefon Anonymkode: c5ca8...f19 Men det vet du jo ikke før du har forsøkt! Jeg vet lite om hjelpetelefoner, men mener det en gang fantes et telefonnummer man kunne ringe dersom man bare hadde behov for å prate med noen ? Google det og se hva du finner. Lykke til! PS: Vi har alle kjent oss ensomme på et tidspunkt. Det er ingen skam i det. Anonymkode: 45490...c81 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #13 Skrevet 29. desember 2020 Ja det er trist å ha det sånn😐De skulle bare visst alle de som lever blomstrende liv og tar alt for gitt. ❤️ Anonymkode: 9a69c...064 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #14 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men det vet du jo ikke før du har forsøkt! Jeg vet lite om hjelpetelefoner, men mener det en gang fantes et telefonnummer man kunne ringe dersom man bare hadde behov for å prate med noen ? Google det og se hva du finner. Lykke til! PS: Vi har alle kjent oss ensomme på et tidspunkt. Det er ingen skam i det. Anonymkode: 45490...c81 Skam ja....Og kanskje mangel på tillit? Har de taushetsplikt? De ser jo hvem som ringer.... Anonymkode: c5ca8...f19
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #15 Skrevet 29. desember 2020 Jeg ville heller ringt en hjelpetelefon enn en rørlegger ved ensomhet. Anonymkode: 8903f...bba 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #16 Skrevet 29. desember 2020 Og det er så trist å innse at man ikke har en eneste person som bryr seg om deg. Ingen. Når du har prøvd å være et godt menneske, en god venn, men hvor er alle? Anonymkode: c5ca8...f19 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #17 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg ville heller ringt en hjelpetelefon enn en rørlegger ved ensomhet. Anonymkode: 8903f...bba 🙂 Anonymkode: c5ca8...f19
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #18 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): I fall noen skulle føle for det: ☎️ : Anonymkode: 0c2a6...3ac Jeg forstår ikke hvorfor dette skal hjelpe. De har som oppgave å snakke med de som ringer. Det er ikke noen som bryr seg om personen som faktisk ringer. Noen får betalt, andre gjør det frivillig. Anonymkode: d393d...60b 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #19 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og det er så trist å innse at man ikke har en eneste person som bryr seg om deg. Ingen. Når du har prøvd å være et godt menneske, en god venn, men hvor er alle? Anonymkode: c5ca8...f19 Man har kun seg selv når det kommer til syvende og sist. Gå deg en tur, ha gjerne på musikk eller podcast om det gjør det hyggeligere. Anonymkode: d393d...60b 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #20 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg forstår ikke hvorfor dette skal hjelpe. De har som oppgave å snakke med de som ringer. Det er ikke noen som bryr seg om personen som faktisk ringer. Noen får betalt, andre gjør det frivillig. Anonymkode: d393d...60b Stemmer. De bryr seg ikke. Anonymkode: c5ca8...f19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå