Gå til innhold

Strekkmerker og litt hengemage, veldig turn off?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barnefødsler bak meg for noen år siden og har i tillegg til å gått litt opp og ned i vekt. Dette har resultert i strekkmerker her og der fra leggene og opp til brystene, samt at jeg har litt heng nederst på magen. Brystene henger også litt. Tenker selv at det må være veldig uflatterende, stygt og turn off for menn og kvier meg for å skulle vise frem kroppen. Forstår at usikkerhet i seg selv er turn off, men om en ser bort ifra det og kun tenker på det visuelle; hvor ille er en slik kropp? Er det tolererbart eller vil man helst videre om det viser seg at flørten ser slik ut under klærne? Ser forsåvidt ok ut stående, men ellers skjemmes jeg. Viser det ikke, tror jeg. 

Anonymkode: 915e0...2ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg mann, men hvis du snur på tankegangen din: hvor turn off er det for deg hvis mannen du skal ha sex med har litt ølmage, hår på ryggen eller skrukkepung?

For noen har kanskje utseendet/kroppen veldig mye å si, men for de fleste er det underordnet så lenge man har en gjensidig tiltrekning.

Jeg har også lagt på meg en del og fått slappere hud og bryster med årene - men det virker ikke som mannen min bryr seg nevneverdig, han gir meg like ofte komplimenter som før og tenner like mye på meg enda. Hadde jeg vært singel og skulle begitt meg ut på datingmarkedet hadde nok jeg også kjent på en usikkerhet rundt det kroppslige, men jeg håper jeg hadde klart å tenke at kropp er kropp og alle kropper er forskjellige. Dersom noen er så overfladiske at kroppen er en dealbreaker så er det de som har et problem mener jeg.

Anonymkode: e17f9...6f3

• Liker 2
Skrevet

Med mindre du går etter en topptrent, striglet 25-åring så tenker jeg at dette er helt uproblematisk og ikke noe du trenger å bekymre deg for. 

Anonymkode: c17e2...ff1

Skrevet

Hvis du ser bra ut stående, så ser du i alle fall bra ut i senga. I sommer lå jeg med en kvinne, der magen hang skikkelig, og puppene var små og flate. Det var ikke noe problem å tenne der og da, men i ettertid greide jeg ikke å fantasere om henne. Du høres tvert i mot helt vanlig ut. Det er bare fåtallet som kommer gjennom fødsler og småbarnstid, uten at det vises på kroppen.  

Anonymkode: 39d22...aa7

• Liker 1
Skrevet

Menn har og strekkmerker :) 

Jeg synes ikke det er turnoff på noen kjønn. 

Anonymkode: 2e2ea...960

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du ser bra ut stående, så ser du i alle fall bra ut i senga. I sommer lå jeg med en kvinne, der magen hang skikkelig, og puppene var små og flate. Det var ikke noe problem å tenne der og da, men i ettertid greide jeg ikke å fantasere om henne. Du høres tvert i mot helt vanlig ut. Det er bare fåtallet som kommer gjennom fødsler og småbarnstid, uten at det vises på kroppen.  

Mannen min er i mine øyne absurd deilig naken, men jeg pleier ikke fantasere om kroppen hans 🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mannen min er i mine øyne absurd deilig naken, men jeg pleier ikke fantasere om kroppen hans 🤷‍♀️

Vi var ikke kommet til noe slags følelsesmessig binding her, og det var snakk om å etablere en FF-relasjon. Da vil jeg tenne på henne,  og tenne på tanken om henne.  Jeg er ganske kroppspositiv, men jeg har mine preferanser.  

• Liker 1
Skrevet

Du beskriver en kvinne - som har satt barn til verden og gjort en mann til far. Den største gave du kan gi, både til deg selv og han. Om han ikke forstår det, så vil du ikke ha han uansett. Når jeg var 20 var jeg nok så tjukk i hodet at jeg ikke forstod dette. Når jeg selv ble far, så så jeg skjønnheten i det. Nå er jeg 40 og elsker kvinner med former. Litt junk in the trunk er helt supert, sexylubben er topp!

Viktigere enn noen få kilo og strekkmerker er at du holder deg fresh ellers - både fysisk og mentalt :-)

Anonymkode: e2498...535

• Liker 8
Skrevet

Elsk hengemagen din.. flere som har det. Er normalt i dagens samfunn. ❤️❤️❤️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Vi var ikke kommet til noe slags følelsesmessig binding her, og det var snakk om å etablere en FF-relasjon. Da vil jeg tenne på henne,  og tenne på tanken om henne.  Jeg er ganske kroppspositiv, men jeg har mine preferanser.  

Ah, OK - så poenget ditt var en gang men ikke flere?

Det er jo greit nok. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ah, OK - så poenget ditt var en gang men ikke flere?

Det er jo greit nok. 

Det var et dårlig innlegg i debatten, men jeg ville fram til at ts i hvertfall ikke ville skremt meg fra flere ganger. 

Skrevet

Jeg har både «mammakropp» og noen ekstra kg etter svangerskap og i det hele tatt. Har i høst avsluttet forholdet til han jeg fikk barna med, og tenkte jeg kom til å være singel for evig og aldri ha sex igjen. Tok visst veldig feil. Det spiller liten rolle når kjemien ellers er på plass. Ta vare på deg selv, smil og kos deg. Det har så mye mer å si!

Anonymkode: 2cebb...9da

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått fire barn,gått ned 50 kg og bør nok ned 10 til. Har bryster som slips og liten heng på magen. Overflødig hud på lårene også. Men jeg eier kroppen min,kler meg pent/stilig,steller tånegler,bruker sminke,er fresh på håret  og lukter alltid godt etter at jeg separerte meg fra min eks. Er blid,ler mye og har det godt. Har seriøst aldri hatt så draget på mannfolk noensinne.  Selvtillit er sexy og alfa omega!! 

Anonymkode: c55bd...89a

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men jeg eier kroppen min,kler meg pent/stilig,steller tånegler,bruker sminke,er fresh på håret  og lukter alltid godt etter at jeg separerte meg fra min eks. Er blid,ler mye og har det godt. Har seriøst aldri hatt så draget på mannfolk noensinne.  Selvtillit er sexy og alfa omega!! 

Dette er fasit. Sexy sitter mellom ørene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Med mindre du går etter en topptrent, striglet 25-åring så tenker jeg at dette er helt uproblematisk og ikke noe du trenger å bekymre deg for. 

Anonymkode: c17e2...ff1

Jeg har slik mage og har hatt sex med mange veldig godt trente, unge menn. Bare fordi man er attraktiv etter samfunnets standarder betyr ikke det at man foretrekker en viss type kropp hos det motsatte kjønn. 

Anonymkode: 13eb0...98f

Skrevet

Hadde vært totalt turn off fra min side

Skrevet

Så lenge du har trang mus så går det nok bra:)

Anonymkode: 08184...dea

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Du beskriver en kvinne - som har satt barn til verden og gjort en mann til far. Den største gave du kan gi, både til deg selv og han.

Nå var det nok snakk om å vise seg for andre menn enn han som fikk barn med ts. Man kan nok ikke forvente at andre menn skal sette pris på merkene fra graviditet som frembringer andres barn.

Strekkmerker er helt vanlig, ingenting å bekymre seg for. Om du selv skal ha menn som er høy, mørk, kraftig, store hender bla bla bla ja da må du sikkert være perfekt selv. Ellers så går det helt fint.

Anonymkode: 8b570...3d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...