Gå til innhold

Min bror er så sint på facebook, og jeg er så lei av å hørr om det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bror er veldig sint på fb men har ikke vært "medlem" der på flere år. Han mener at eneste grunnen til at folk er på fb er for å skryte. 

Han gjentar seg selv ofte, og sier at han forstår ikke at folk har tid å sitte på Facebook og oppdatere hele tiden.

Han har iallfall ikke tid til å være på fb, for han er ungdomsskolelærer og har ikke tid til sånt tull, sier han.

MEN er det noen som konstant sitter å ser på serier på laptopen sin, så er det min bror!

Han sitter ofte flere timer om kveldene, i helgene både lørdag og søndag og følger med på den ene serien etter den andre, han snakker konstant om filmer og serier han holder på å se, og bare en liten prosent av det er skolerelatert. 

Han rakker ned på folk han kjenner som er på Facebook, og sier at de er late som har så god tid å være på Facebook hele tiden, for han har iallfall ikke tid! 

Jeg prøver å fortelle ham at alle de timene han bruker å se serier på laptopen sin, bruker kanskje andre på Facebook og det må de få lov til, men da blir han sint! 

Han er pnå kommet på Snap og det er heeelt annerledes, mener han. Da er alt greit liksom. 

Snakk om selvinnsikt🙄

Anonymkode: 50fb0...06f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Anonymkode: 46867...321

Skrevet

For en selvgod fyr😀

• Liker 2
Skrevet

Ville nok ikke diskutert verken facebook eller andre medier med ham i det hele tatt. Øv inn noen intetsigende fraser som "jaja, alle har sitt" eller "ingen dag går uten plage" eller noe annet sånn halvveis aparte. 

• Liker 2
Skrevet

Han høres ut som en narsissist. Tåler ikke selv kritikk men kritiserer gjerne andre. 

Anonymkode: b5d07...1c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han høres ut som en narsissist. Tåler ikke selv kritikk men kritiserer gjerne andre. 

Anonymkode: b5d07...1c7

Han har null selvinnsikt, og det gjelder på andre områder også.

Virker ikke som noen andre sier noe til han, siden han blir så sint på meg. 

Dette sinnet mot fb har blitt hans kjepphest i livet. 

Ts

Anonymkode: 50fb0...06f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...