AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Det var snakk om hyttetur med noen venninner fra den 31-2 januar. Og jeg skulle egt bli med, men valgte å ikke å bli med likevel pga disse tider og helt ærlig har ikke ork til å dra på hyttetur nå. Det er også en stor hytte. Da jeg sa jeg ikke ble med likevel var det så mange spørsmål om hvorfor og folk skjønte ikke hvorfor og ble nesten litt dårlig stemning pga det. At man hele tiden må forklare hvorfor? Har bestemt å være med nærmeste familie i år og sånn får det være i år.. Anonymkode: 68da2...be6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Klart det blir spørsmål av å avlyse. Hvor mange var det som skulle bli med? Hvis hytta er stor bør det være greit å holde avstand. Jeg synes du kan snakke med dem om det og svare på det de lurer på. De er jo venninnene dine. Anonymkode: 1867a...4a1 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 Det er alltid litt kjipt med folk som avlyser rett før man skal dra på noe felles. Du har visst hvordan ståa med korona er lenge. Anonymkode: fb6fa...c9b 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #5 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Klart det blir spørsmål av å avlyse. Hvor mange var det som skulle bli med? Hvis hytta er stor bør det være greit å holde avstand. Jeg synes du kan snakke med dem om det og svare på det de lurer på. De er jo venninnene dine. Anonymkode: 1867a...4a1 Med mindre hytta var bestilt og betalt for leie eller at de allerede har kjøpt inn masse mat, hvorfor skal det være et problem å avlyse? Anonymkode: d207f...5a0
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Med mindre hytta var bestilt og betalt for leie eller at de allerede har kjøpt inn masse mat, hvorfor skal det være et problem å avlyse? Anonymkode: d207f...5a0 De vil jo ha hen med! Her har de gledet seg og bygget opp en forventning, også avlyser noen turen et par dager før avreise. Det er lov å bli sur og irritert for det, men langsint kan man ikke være. Anonymkode: 34c78...aa3 1
Matas Skrevet 29. desember 2020 #7 Skrevet 29. desember 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg