AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Hei, er det noen som vet om karakteren skal komme på den sensurfrist datoen som står på studentweb? Ene faget mitt hadde sensurfrist i går i følge studentweb, men det er ennå ikke kommet noen karakter... Anonymkode: f54d1...6a6
Kala Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Sensurfristen er lovfestet, tre uker etter avlagt eksamen. Kan godt være at det er en flaskahals på eksamenskontoret, og at sensoren har levert resultatene til tidsfristen. Ring eksamenskontoret, og etterlys karakteren. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Kala skrev (25 minutter siden): Sensurfristen er lovfestet, tre uker etter avlagt eksamen. Kan godt være at det er en flaskahals på eksamenskontoret, og at sensoren har levert resultatene til tidsfristen. Ring eksamenskontoret, og etterlys karakteren. Fikk mail av foreleser om at karakterene ble levert inn til eksamenskontoret en uke før jul, så står nok på eksamenskontoret ja. Finner ingen informasjon om hvor/hvem de er eller hvordan jeg kan få kontakt med dem, dette synes jeg var skuffende Anonymkode: f54d1...6a6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk mail av foreleser om at karakterene ble levert inn til eksamenskontoret en uke før jul, så står nok på eksamenskontoret ja. Finner ingen informasjon om hvor/hvem de er eller hvordan jeg kan få kontakt med dem, dette synes jeg var skuffende Anonymkode: f54d1...6a6 Er du fersk student? Det er bare å bli vant til det 😅 Anonymkode: c4f1f...2d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå