AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Stemmer dette? I de to eneste tilfellene jeg vet om der mannen har gått, har han gått til ny. Ingen kvinner jeg kjenner har gjort det samme. Hva kommer dette av at menn "holder ut" til de finner en elskerinne ? Anonymkode: c1f2f...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Tja. Alle kvinner jeg kjenner / har hørt om (i slike situasjoner) har først funnet en å gå til. Anonymkode: 69041...490
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 Tror ikke dette nødvendigvis handler om å være mann eller dame, men mer om at enkelte personligheter takler dårlig å bli alene. Jeg kjenner til menn som har gått ut av forhold og holdt seg single i lang tid og jeg kjenner til damer som har gått til fordel for andre og omvendt. De som har gått rett til noe annet, mann eller dame, har ofte hatt lignende personlighetstrekk. Blandt annet at de trives dårlig i eget selskap. Tror generelt sett at mange "holder ut" til de finner en elsker/elskerinne handler mye om at de bare har blitt vandt med hverdagen og lever som familien AS og først skjønner hvor dårlig ting har vært på hjemmefronten når ny kjærlighet dukker opp. Litt som å tenne ei lyspære. Man har ikke direkte hatt det grufult og ulevelige kår, man har bare vært der. Da er det fort gjort å gå i fella og velge en annen hvis sommerfuglene våkner igjen. Jeg sier verken at det er smart eller greit. Men i de tilfellene jeg har hørt om har det ofte gått opp et lys for folk når de får kjenne hvordan det er å føle seg forelsket igjen. Noen har hatt heldige utfall og fått et lykkelig kjærlighetsliv, noen har angret for å ha handlet i blind kjærlighet og innsett hva de mistet. Det er uansett trist at enkelte ikke bare går før det går så langt at man faktisk er utro. Uansett om du er mann eller dame Anonymkode: e68c6...34d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 Hos alle jeg kjenner stemmer dette faktisk. Anonymkode: 34ff5...34c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå