Gjest Diva Skrevet 24. september 2002 #1 Skrevet 24. september 2002 Du Monalisa som rakket ned på overvektige (Innlegget ditt er vel slettet, tenker jeg?!?!?) Navn på innlegget var : drit lei eller noe sånt..... Skulle gjerne sagt mye stygt til deg, men får dessverre ikke lov jfr. forumets regler. Du burde passe deg litt. Hva er problemet ditt egentlig, siden du må rakke ned på folk som har problemer med overvekt ? Sier du slikt til anorektikere også ? "Det er bare å spise mer" ??? Kjærring selv! For pokker :evil:
Gjest Hege Skrevet 24. september 2002 #2 Skrevet 24. september 2002 Ja, det innlegget du sikter til er slettet. Kommer det nye så vær snill og si fra.
Gjest Starya Skrevet 24. september 2002 #3 Skrevet 24. september 2002 *enig* Skulle gjerne sagt mye stygt til deg, men får dessverre ikke lov jfr. forumets regler. Du burde passe deg litt. Hva er problemet ditt egentlig, siden du må rakke ned på folk som har problemer med overvekt ? Sier du slikt til anorektikere også ? "Det er bare å spise mer" ??? Kjærring selv! For pokker
Gjest Hege Skrevet 24. september 2002 #4 Skrevet 24. september 2002 La meg slippe å slette her også da, hva?
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2002 #6 Skrevet 24. september 2002 Jeg skal stoppe jeg også. Fikk sagt det jeg skulle. hilsen Kattepus ikke innlogget :D
Litago Skrevet 24. september 2002 #7 Skrevet 24. september 2002 Jeg kaster meg med på de tauses opprop!
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2002 #8 Skrevet 24. september 2002 Jeg kaster meg med på de tauses opprop! jeg å..selvom jeg aldri så innlegget..men gjelder det trakkasering av overvektige skulle personen fått seg en smekk
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2002 #9 Skrevet 25. september 2002 Overvektig, undervektig, alt er like sårende å få høre. Jeg har vært borti begge. Var veldig tynn før, og har nå heldigvs begynt å få litt former både her og der. Men det er alltid noen som skal kommentere. Lurer på om de blir såret de gangene noen kommenterer deres vekt...
Gjest Starya Skrevet 25. september 2002 #10 Skrevet 25. september 2002 Overvektig, undervektig, alt er like sårende å få høre. Jeg har vært borti begge. Var veldig tynn før, og har nå heldigvs begynt å få litt former både her og der. Men det er alltid noen som skal kommentere. Lurer på om de blir såret de gangene noen kommenterer deres vekt... Ja, rabalder begge blir nok såret. Også når det gjelder høyde og utseendet forøvrig. Samme hva man sliter med, så er det vondt å få høre at man bare skal "skjerpe seg", også blir man sånn man vil være... :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå