AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Jeg begynner å lure på om kjæresten min er en skikkelig egoist med stort ego, det virker som det meste som skjer eller blir sagt tar han personlig, han tenker mesteparten av tiden bare på seg og sine behov, han spør meg hvordan dagen går og følger så vidt med når jeg svarer. I tøffe tider er han veldig "gå og hvil deg, ta det med ro, finn ro osv", jeg oppdaget at det var ikke for min skyld, men da slapp han å forholde seg til at jeg hadde det tøft eller trist. Han blir sur hvis jeg spør om hvorfor han ikke viser omtanke eller omsorg, hvorfor han ikke bryr seg. Han kjøper billige middager til oss, og dyre til seg selv, lesser på sin tallerken og begynner å spise før jeg har satt meg. Før jul hjalp jeg ham med en del ting og innså plutselig at jeg hadde glemt noe viktig, noe jeg skulle handlet, så jeg spurte om han hadde noe av den tingen, han ble sur og sa det var mitt problem. Han har generelt en "klar deg selv holdning", men hjelper til om man spør eller ber om det, til slutt. Jeg vet ikke, jeg gjør alt det jeg savner fra ham, trodde det var normalt men neida.. Er det virkelig folk som nekter å tenke på og være der for andre? Anonymkode: 1ffca...508 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Høres ut som eksmannen min. For min del ble det for turn off med tiden og jeg mistet lyst og følelser. Jeg følte meg ikke sett tatt vare på eller viktig i det hele tatt utenom til sex. Når jeg tok det opp så sa han at jeg må gi mer klare beskjed på hva jeg vil når jeg vil, men det gjorde jeg, hjalp fortsatt lite helt til det endte i krangel, da sa han bare at jeg kan ikke lese tankene dine, men det hadde han ikke trengt, jeg fortalte tydelig hva jeg trengte. Blir som å snakke til et barn. Orket ikke mer. Anonymkode: c77a7...805
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Noen mannfolk er ; først meg sjøl,så meg sjøl og til slutt meg sjøl... Ikke noe å satse på. Han tømmer deg for følelser,ressurser og glede på sikt. Anonymkode: 8627b...fca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå