søndagsengel? Skrevet 10. august 2005 #1 Skrevet 10. august 2005 Hadde tatt opp laksefilet fra fryseren, men så at de hadde gått ut på dato... derfor kjørte jeg og kjøpte laksekoteletter, men de er dypfrosne. Må de være tint før de tilberedes i folie i stekeovn?
søndagsengel? Skrevet 10. august 2005 Forfatter #2 Skrevet 10. august 2005 Jeg hadde egentlig ikke tid til å vente på svar, så nå er de i stekeovnen... Blir sikkert spiselig i hvertfall?
Gjest piaf Skrevet 10. august 2005 #3 Skrevet 10. august 2005 Spiselige blir de garantert. Ha dem i ovnen litt lenger (ca. 5 min?) enn du ville gjort med ferske, og sjekk gjerne foliepakken underveis om du er usikker. Jeg synes fisk tilberedt fra frossen tilstand ofte blir tørrere enn fersk, fordi den blir mer ujevnt gjennomkokt/stekt, og derfor er vanskeligere å få beregne tilberedningstid på - lar den som regel ligge litt lenger "for sikkerhets skyld".
søndagsengel? Skrevet 10. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2005 De ble gode Jeg tok dem ut av folien etter hvert, og lot dem steke ferdig i ildfast form (med smøret som hadde vært i folien).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå