AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Vet ikke hvor jeg skal begynne.. I 2015 møtte jeg verdens herligste (trodde jeg). Med tiden viste han seg å være manipulerende, kontrollerende og han hadde flere damer på si. Vi kjøpte oss hus sammen, der han blandt annet har hatt ekser på besøk bak min rygg. Han kunne komme hjem fra jobb, og bestille seg enveisbillett til Thailand, uten meg, og være borte i ukesvis. Jeg tror jeg kan kalle han en narsissist uten at jeg overdriver. Jeg flyttet fra han i 2018, etter det kom det fram at han hadde vært innlagt på psykiatrisk, og var nær å bli ufør like før jeg kom inn i livet hans.. Dette brukte han mot meg etter jeg flyttet fra han, og han har på mirakuløst vis klarte å holde på meg frem til november i år. 2 år etter bruddet har jeg vært hans støttespiller. Han har kommet og gått i livet mitt etter sine egne behov, jeg har vært dum nok til å slippe alt jeg har i hendene for å ta vare på han når han har kommet gråtkvalt på døra mi. Han har hatt 2 forhold siden jeg gikk fra han i 2018, jeg har ikke kunne gått videre pga jeg har følt ansvar for han. Etter jeg kuttet all kontakt med han i november, har han oppsøkt hjelp hos lege, han har begynt å trene, ta vare på sine besteforeldre (som han helst ikke ville være sammen med før), og nå vurderer han å skaffe seg hund. (Dette har en felles venn fortalt). Jeg er så lei meg og sint på meg selv for at jeg har brukt så mye tid på en som aldri har brydd seg om meg. Og jeg er ekstremt bitter for at han nå oppsøker hjelp, og tydelig slår seg til ro. Dette var alt jeg ønsket meg av han. Nå gjør han det uten meg.. Jobber han kun med fasaden (det var alt for han da vi var sammen), eller med å endre hele seg? Jeg prøver å trøste meg med at han nok ikke kommer til å endre atferd ovenfor andre noen gang, samtidig unner jeg ikke noen å bli sammen med en så manipulerende og ekkel type. Han er slem, rett og slett. Hvordan kan jeg få fred i sjela mi? Jeg er så sint på meg selv for at jeg har latt meg bli utnyttet på denne måten. Jeg har mistet gnisten totalt. 😔😔😔 Anonymkode: d4248...496
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå