AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Hei, Hvordan kan jeg finne ut hvem som eier/administrerer/har opprettet en FB gruppe / side? Jeg skjønner at det ikke er mulig via FB selv, men det må gå an å spore en IP adresse, evt betale noen for å gjøre det ? Er det noen som vet hvor man evt kan betale noen for å finne ut av det ? Anonymkode: d72c2...588 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Det går ikke på den lovlige måten. Det er bare politiet som kan pålegge internettleverandører å utlevere opplysninger om identiteten bak ip-adresser. Det er selvsagt hackere som kan gjøre jobben. Men de finner du i underverdenen på det mørket nettet. Ikke noe å anbefale. Hvis du mener noen gjør noe ulovlig, så gi ip-adressen til politiet og la de undersøke hvem som står bak. Anonymkode: 55a88...b63
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 Høres stalker ut. Anonymkode: ffdf5...e53
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #5 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei, Hvordan kan jeg finne ut hvem som eier/administrerer/har opprettet en FB gruppe / side? Jeg skjønner at det ikke er mulig via FB selv, men det må gå an å spore en IP adresse, evt betale noen for å gjøre det ? Er det noen som vet hvor man evt kan betale noen for å finne ut av det ? Anonymkode: d72c2...588 Er du psykopaten på sem eller hehe? 🤣 Anonymkode: e2e5d...c34
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 https://en.wikipedia.org/wiki/Social_engineering_(security) Anonymkode: b42bc...a09
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #7 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er du psykopaten på sem eller hehe? 🤣 Anonymkode: e2e5d...c34 hva er sem ? TS Anonymkode: d72c2...588
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #8 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Høres stalker ut. Anonymkode: ffdf5...e53 Jeg vet - Men en gruppeside er jo ikke det samme som en enkeltperson, jeg antar det er flere som drifter gruppa og flere IP-adresser. Innleggene har litt ulik skrivestil og det kommer såpass ofte innlegg der at jeg tenker det trolig er flere personer som driver sida. Det postes bilder der som er vonde å se på (døde dyr) , og tekstene som følger bildene vitner om syke folk. Ettersom det er dyr og ikke mennesker som avbildes hjelper det ikke å rapportere til FB. Enkeltmennesker trakasseres også, men det går ikke å melde om trakassering uten å være venn med den som trakasseres. Så kan man spørre seg hvorfor jeg vil vite hvem som står bak siden? Jo det er vel av "stalke-grunner", jeg vil finne ut hva som gjør folk så råtne, og kanskje sende de et julekort eller 3 i posten anonymt med sårende tekst på, - jeg vet ikke, er bare så opprørt over at det er mulig og lov å drive en side / gruppe anonymt hvor man gleder seg over lidelse og død. Anonymkode: d72c2...588
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #9 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg vet - Men en gruppeside er jo ikke det samme som en enkeltperson, jeg antar det er flere som drifter gruppa og flere IP-adresser. Innleggene har litt ulik skrivestil og det kommer såpass ofte innlegg der at jeg tenker det trolig er flere personer som driver sida. Det postes bilder der som er vonde å se på (døde dyr) , og tekstene som følger bildene vitner om syke folk. Ettersom det er dyr og ikke mennesker som avbildes hjelper det ikke å rapportere til FB. Enkeltmennesker trakasseres også, men det går ikke å melde om trakassering uten å være venn med den som trakasseres. Så kan man spørre seg hvorfor jeg vil vite hvem som står bak siden? Jo det er vel av "stalke-grunner", jeg vil finne ut hva som gjør folk så råtne, og kanskje sende de et julekort eller 3 i posten anonymt med sårende tekst på, - jeg vet ikke, er bare så opprørt over at det er mulig og lov å drive en side / gruppe anonymt hvor man gleder seg over lidelse og død. Anonymkode: d72c2...588 Rapporter det, du får da ingenting ut av å sende kort. Anonymkode: 8ba50...bc0 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #10 Skrevet 30. desember 2020 Takk for at du bryr deg om dyr! Tips Dyrevernalliansen eller noe slikt å be de om å lage et hel***e... Anonymkode: 49755...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå