AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Del Skrevet 29. desember 2020 Fant noe jeg vurderer å bestille, men har ikke bestilt derfra tidligere. Er der noen andre som har erfaringer å dele, blir jeg svært takknemlig! Anonymkode: 04ab1...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Del Skrevet 29. desember 2020 Ingen?☺️ Anonymkode: 04ab1...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Del Skrevet 29. desember 2020 Det er jo en helt vanlig nettbutikk. Er du veldig uvant med å bestille på nett? Anonymkode: de457...fc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #4 Del Skrevet 29. desember 2020 Jeg har bestilt derfra flere ganger. En helt vanlig nettbutikk. Anonymkode: 2a2f7...ad4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #5 Del Skrevet 29. desember 2020 Er du usikker på om det er scam? Sjekkliste: Navn og adresse på innehaver og kontaktinformasjon Momsregistrert i Brønnøysundregisteret Da er man ganske safe Anonymkode: 437ab...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #6 Del Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo en helt vanlig nettbutikk. Er du veldig uvant med å bestille på nett? Anonymkode: de457...fc9 Absolutt ikke. Men det er en nettside jeg aldri har vært borti, og da er det vel ikke så unormalt å høre om andres erfaringer - eller?☺️ Anonymkode: 04ab1...d05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #7 Del Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har bestilt derfra flere ganger. En helt vanlig nettbutikk. Anonymkode: 2a2f7...ad4 Så fint å høre! Takk for tilbakemelding☺️ Anonymkode: 04ab1...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 29. desember 2020 #8 Del Skrevet 29. desember 2020 Veldig fornøyd med dem. Bestilte en hylle der en gang som ble skadet under transport. Var ingen problemer å komme til en løsning med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå