Gå til innhold

Kjæresten skal fri til meg ila 2021!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er iallefall målet mitt! Haha! Håper det skjer, og at vi lever lykkelig i alle våre dager! 

Til nå har jeg fått alt jeg vil her i livet. Selvfølgelig med litt (vel mye) motgang til tider.. Men når jeg først går inn for noe, og ønsker meg noe sterkt nok, så har det skjedd! 

Så nå ønsker jeg et frieri! ❤️ 

Vil noen dele sine frier historier her så jeg får noe koselig å lese? 

Anonymkode: ed409...a3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fridde selv fordi samboeren min ikke hadde det i tankene engang og jeg ble lei av å sitte og vente, hehe. Var veldig koselig, og vi snakket litt om dette med ekteskap på forhånd. Så fridde jeg under en middag.

Anonymkode: f877e...f35

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor frir du ikke selv? 

Anonymkode: d39bd...23f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er iallefall målet mitt! Haha! Håper det skjer, og at vi lever lykkelig i alle våre dager! 

Til nå har jeg fått alt jeg vil her i livet. Selvfølgelig med litt (vel mye) motgang til tider.. Men når jeg først går inn for noe, og ønsker meg noe sterkt nok, så har det skjedd! 

Så nå ønsker jeg et frieri! ❤️ 

Vil noen dele sine frier historier her så jeg får noe koselig å lese? 

Anonymkode: ed409...a3e

Tror jeg skjønner hva du mener 😉 Jeg fikk akkurat den ringen og frier-måten jeg ønsket. 
wish believe receive

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke bare snakke om det?

Anonymkode: 2363a...1cd

• Liker 1
Skrevet

Bare ikke mas på han da :) Kjæresten min fridde i sommer. Jeg var tydelig på at jeg ville gifte meg med han, og hintet sterkt et par ganger i fjor vinter. Etter det sa jeg ikke et pip. Det var fordi jeg ville han skulle fri når HAN ville, og jeg ville selv at det skulle være en overraskelse. Vi gikk en tur på en fin sommerdag i skogen, og plutselig fridde han mens vi satt foran et fint vann og hadde pause ❤️ Var helt perfekt. Jeg forventet det ikke i det hele tatt.

Har hørt om par hvor hun maser/hinter hele tiden (type en gang i mnd eller mer), og da utsetter han igjen og igjen fordi hun har det så på hjernen. De fleste menn jeg vet om vil at frieriet skal være overraskende. At hun ikke skal forvente det hver gang man går ut og spiser eller reiser på ferie (jada skjer jo ikke nå). 

Så jeg tenker du kan si at du håper veldig på et frieri "snart", men ikke så mye mer enn det, da legger du bare masse press på han, og du skrur dine forventninger opp i skyene. 

Anonymkode: 799b3...788

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...