AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Visste ikke at det var mulig for meg å kjenne denne kriblingen av deilig og urolig følelser uansett. Tror ikke jeg har kjent disse følelsene den jeg var i 20 årene. Og nå, attpåtil for en mann som bor langt unna, men som skriver så godt og reflektert, gir meg fine komplimenter. Han er skilt, har barn på stedet som han bor med på fulltid. Jeg tror ikke han kan tenke seg å besøke meg her jeg bor. Jeg tror han er redd for å få følelser for meg. For han vil ikke flytte. Jeg vil ikke flytte heller, men jeg vet ikke. Jeg tenker at det er han jeg vil ha. Alle andre blir ingenting i forhold til ham. Jeg har prøvd å glemme ham. Men vi mailer, og han rører meg sånn med sine fine meldinger. Håpløst. Jeg prøver å tenke ut noe. Anonymkode: ac03d...bed
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Man må vel ikke flytte sammen for å være kjærester. Kan det holde å dra til hverandre et par ganger i måndten og ses i ferier? Man slipper jo dine barn, mine barn og sånt surr. Bare være helt og holdent sammen når man først er det? Kunne gjerne tenkt meg et sånt forhold jeg. Anonymkode: f46de...fd7 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Så deilig! Hvis du ikke har barn eller andre ting som gjør at du MÅ bo der du bor, så kan det jo være en mulighet for at du flytter? Ellers går det an å ha et forhold som AB...fd7 sier; at dere er sammen innimellom og i ferier og sånn. Siden han har barn på fulltid er det muligens vanskelig å date og finne ut av ting, men om begge vil så får dere det nok til. Anonymkode: 8ef85...280 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 Eh.... har dere i det hele tatt truffet hverandre? Anonymkode: d92fa...1e2 15
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #5 Skrevet 29. desember 2020 Tusen takk for svar. Dere har veldig rett. Jeg kunne godt tenke meg slikt forhold. Men tror han vil treffe en han kan bli gammel medoc bo med. Hm, vet ikke. Vi kan jo besøke hverandre noen helger, ja. Håper han er villig til det. Det høres rart ut at vi har ikke truffet hverandre, nei. Vi har mailet en god del. Har fått utrolig godt inntrykk. Han skriver fint, og vil gjerne ha meg som en god venn. Tror ikke han vil mer. Han er på en måte ganske avsluttende i hans meldinger. Samtidig gir han alltid svar og skriver mye og fint hver gang jeg sender han en melding. Jeg vil ikke ha noen andre enn ham. Ingen kan måle seg i hvordan han fremstår, hans holdninger og syn på ting. Anonymkode: ac03d...bed 1
GrønnNellik68 Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 Dere må prate på cam når det er avstand da får du enda ett bedre inntrykk og mer vil du skjønne at noen er nødt til å gjøre noe her. 7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #7 Skrevet 30. desember 2020 Bente1234 skrev (14 timer siden): Dere må prate på cam når det er avstand da får du enda ett bedre inntrykk og mer vil du skjønne at noen er nødt til å gjøre noe her. Ja, sikkert lurt. Samtidig synes jeg sånt er veldig ubehagelig. Liker egentlig ikke særlig lange telefoner generelt. Små fine samtaler må det være. Det kan det vel og være på camera. Anonymkode: ac03d...bed
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #8 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Visste ikke at det var mulig for meg å kjenne denne kriblingen av deilig og urolig følelser uansett. Tror ikke jeg har kjent disse følelsene den jeg var i 20 årene. Og nå, attpåtil for en mann som bor langt unna, men som skriver så godt og reflektert, gir meg fine komplimenter. Han er skilt, har barn på stedet som han bor med på fulltid. Jeg tror ikke han kan tenke seg å besøke meg her jeg bor. Jeg tror han er redd for å få følelser for meg. For han vil ikke flytte. Jeg vil ikke flytte heller, men jeg vet ikke. Jeg tenker at det er han jeg vil ha. Alle andre blir ingenting i forhold til ham. Jeg har prøvd å glemme ham. Men vi mailer, og han rører meg sånn med sine fine meldinger. Håpløst. Jeg prøver å tenke ut noe. Anonymkode: ac03d...bed 50 år,så forelska uten engang å ha møtt vedkommende?? Nå forstår jeg litt mer da jeg leser om kvinner som har blitt svindla på nett,skjerp dere!!! Anonymkode: 46f16...6a2 9
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #9 Skrevet 30. desember 2020 Alle drømmemenn er såklart single, dream on 🙂 Anonymkode: 46f16...6a2 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #10 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 50 år,så forelska uten engang å ha møtt vedkommende?? Nå forstår jeg litt mer da jeg leser om kvinner som har blitt svindla på nett,skjerp dere!!! Anonymkode: 46f16...6a2 Vet du, jeg er veldig veldig enig. har alltid tenkt det samme. Og tenker det enda. Man skal være forsiktig og ta ting med en klype salt. Men han jeg snakker om legger ikke ut om komplimenter eller lovord. Heller selvfølgelig ingenting han ber om, da hadde jeg kuttet ut med en gang. Men hvorfor i all verden så forelsket over en mann hvor vi i flere måneder bare har sendt meldinger nesten daglig? hadde aldri i min villeste fantasi kunnet tro det. Har tenkt at det hele er en innbilt forelskelse. Jeg har møtt andre menn, men ingen har jeg følt noe for. Fremdeles kan jeg ikken forstå det. Han skriver at han liker å skrive med meg. Viser beundring for noen ting ved meg. Men han viser ikke at han er interessert i noe mer enn et godt vennskap. Er det derfor, har jeg tenkt? Er det en spenning i det å ikke få ham? Samtidig viser han åpenhet, og forteller om seg, familien, jobb, betraktninger i livet mm. Jeg er helt slått ut. Jeg er åpen, men viser ikke den nysgjerrigheten og pirrende følelse som er oppstått i meg. Da tror jeg faktisk han hadde kuttet ut. Anonymkode: ac03d...bed
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #11 Skrevet 30. desember 2020 Det kan hodt hende han er fantastisk. Men det kan jo hende du også setter han på en pide stall? Du har ikke møtt han enda, så det er jo egentlig vanskelig å si hvordan han er som person. En ting er å være flink til å skrive og fortelle om gode holdninger. Men er ikke like sikkert det utspiller seg akkurat slik i virkeligheten. Jeg mener ikke å skuffe deg, bare ønsket at du er litt obs på slike ting, så du ikke forhastet deg og blir skuffet😊 Anonymkode: 51a72...9cf 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #12 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Alle drømmemenn er såklart single, dream on 🙂 Anonymkode: 46f16...6a2 Han er singel nå, men har vært i et langt forhold. Men jeg er sikker på at mange damer liker han, og det skremmer meg også å vite at han snart blir "tatt". Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: ac03d...bed
Gjest Dævendøtte Skrevet 30. desember 2020 #13 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er singel nå, men har vært i et langt forhold. Men jeg er sikker på at mange damer liker han, og det skremmer meg også å vite at han snart blir "tatt". Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: ac03d...bed Da må du ta sjansen, møte ham! Enten blir dere kjærester, ellers blir dere ikke. Når man er femti år, er det greit å finne ut av sånt i løpet av kort tid. Si du ønsker å møte ham, ta en tur dit han bor. Verre er det ikke. Du kan ikke gå rundt å være forelsket i noen du ikke har møtt i langt tid.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #14 Skrevet 30. desember 2020 Dævendøtte skrev (3 minutter siden): Da må du ta sjansen, møte ham! Enten blir dere kjærester, ellers blir dere ikke. Når man er femti år, er det greit å finne ut av sånt i løpet av kort tid. Si du ønsker å møte ham, ta en tur dit han bor. Verre er det ikke. Du kan ikke gå rundt å være forelsket i noen du ikke har møtt i langt tid. Ja, den sjansen vil jeg ta. Det er bare det at jeg da helst må ta fly, og vare der over natten. Jeg kan kjøre, men det tar nesten en dag. Så vil jeg ikke virke så giret, eller hva jeg skal si. Jeg har allerede for litt siden bedt ham om å komme en helg hit. Har tilbudt ham om å overnatte på hytta mi. Jort fortalt, det passet ham ikke, som betyr han vil ikke. Men han fortsetter å skrive så fint. Anonymkode: ac03d...bed
GrønnNellik68 Skrevet 30. desember 2020 #15 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, sikkert lurt. Samtidig synes jeg sånt er veldig ubehagelig. Liker egentlig ikke særlig lange telefoner generelt. Små fine samtaler må det være. Det kan det vel og være på camera. Anonymkode: ac03d...bed Jeg heller liker ikke lange telefon samtaler men min langt bort venn ringte plutselig en kveld på cam og da måtte jeg bare svare og det ble jo så hyggelig da begge hadde lagt oss. Så det har vi gjort rett som det er etter den liten prat før en sovner. Kan bli hyggelig og særlig hvis en er forelsket så blir det jo enda bedre. Nå føler jeg meg ikke forelsket men betatt og har varme følelser for personen fordi han er bestandig så hyggelig til meg. Men det har jeg og lært at det lønner seg å la mannen bestemme tempoet ellers blir en bare sett på som slitsom og klengete 😊👍🏻 1
GrønnNellik68 Skrevet 30. desember 2020 #16 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, den sjansen vil jeg ta. Det er bare det at jeg da helst må ta fly, og vare der over natten. Jeg kan kjøre, men det tar nesten en dag. Så vil jeg ikke virke så giret, eller hva jeg skal si. Jeg har allerede for litt siden bedt ham om å komme en helg hit. Har tilbudt ham om å overnatte på hytta mi. Jort fortalt, det passet ham ikke, som betyr han vil ikke. Men han fortsetter å skrive så fint. Anonymkode: ac03d...bed Bo på hotell og møt han der ikke noe press på noen . Kanskje han bare liker oppmerksomheten .. boozte egoet sitt. Hvor gammel er han? Er han norsk? 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #17 Skrevet 30. desember 2020 Høres ut som du bør avklare situasjonen. Du skriver at du er forelsket, men ikke han, da blir du jo ulykkelig av å fortsette? Ingen vits i å spille spill, vær åpen om hvordan du har det. Tåler han ikke dine følelser så er det ikke ment at dere skal være sammen 🤷🏼♀️ Anonymkode: 12dd0...557 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 30. desember 2020 #18 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, den sjansen vil jeg ta. Det er bare det at jeg da helst må ta fly, og vare der over natten. Jeg kan kjøre, men det tar nesten en dag. Så vil jeg ikke virke så giret, eller hva jeg skal si. Jeg har allerede for litt siden bedt ham om å komme en helg hit. Har tilbudt ham om å overnatte på hytta mi. Jort fortalt, det passet ham ikke, som betyr han vil ikke. Men han fortsetter å skrive så fint. Anonymkode: ac03d...bed Han virker jo ikke interessert i deg da, for å si det hardt. Eller i et forhold, det er vel kanskje mest riktig. Regner med du har googlet ham og vet han er den han utgir seg for å være.
GrønnNellik68 Skrevet 30. desember 2020 #19 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ut som du bør avklare situasjonen. Du skriver at du er forelsket, men ikke han, da blir du jo ulykkelig av å fortsette? Ingen vits i å spille spill, vær åpen om hvordan du har det. Tåler han ikke dine følelser så er det ikke ment at dere skal være sammen 🤷🏼♀️ Anonymkode: 12dd0...557 Enig der... ikke end opp i noe hekt det er helt forferdelig greie. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #20 Skrevet 30. desember 2020 Bente1234 skrev (4 timer siden): Jeg heller liker ikke lange telefon samtaler men min langt bort venn ringte plutselig en kveld på cam og da måtte jeg bare svare og det ble jo så hyggelig da begge hadde lagt oss. Så det har vi gjort rett som det er etter den liten prat før en sovner. Kan bli hyggelig og særlig hvis en er forelsket så blir det jo enda bedre. Nå føler jeg meg ikke forelsket men betatt og har varme følelser for personen fordi han er bestandig så hyggelig til meg. Men det har jeg og lært at det lønner seg å la mannen bestemme tempoet ellers blir en bare sett på som slitsom og klengete 😊👍🏻 Ja, tenker det samme. Så hyggelig din situasjon høres. Så godt for deg at du tar det med ro. Jeg viser at jeg tar det med ro, men dessverre gjør jeg ikke det. Bente1234 skrev (4 timer siden): Bo på hotell og møt han der ikke noe press på noen . Kanskje han bare liker oppmerksomheten .. boozte egoet sitt. Hvor gammel er han? Er han norsk? Han er 54. Han er norsk. Ja, har googlet ham og sett mange bilder av ham og hans nesten voksne barn. Vi får se. Tror det er best at han foreslår et møte, og ikke jeg, siden jeg allerede har gjort det. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Høres ut som du bør avklare situasjonen. Du skriver at du er forelsket, men ikke han, da blir du jo ulykkelig av å fortsette? Ingen vits i å spille spill, vær åpen om hvordan du har det. Tåler han ikke dine følelser så er det ikke ment at dere skal være sammen 🤷🏼♀️ Anonymkode: 12dd0...557 Jeg bør vel avklare en gang. Har tenkt mye på det. Samtidig vil eg bare la det være som det er, se hva som skjer. Det er jo veldig hyggelig. Men jeg er redd han blir kapret av en annen dame. Tenker at han mister "gnisten" hvis jeg avklarer og/eller spør om sånne private ting. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Høres ut som du bør avklare situasjonen. Du skriver at du er forelsket, men ikke han, da blir du jo ulykkelig av å fortsette? Ingen vits i å spille spill, vær åpen om hvordan du har det. Tåler han ikke dine følelser så er det ikke ment at dere skal være sammen 🤷🏼♀️ Anonymkode: 12dd0...557 Ja, jeg blir ulykkelig da. Men hvis jeg kan utsette det å avklare, men heller kose meg i hans vennlige gode oppmerksomhet, så kanskje en gang at han får øynene opp. Han vil jo fortsette å snakke, altså skrive med meg, veldig fine og nære ting vi deler. Dævendøtte skrev (4 timer siden): Han virker jo ikke interessert i deg da, for å si det hardt. Eller i et forhold, det er vel kanskje mest riktig. Regner med du har googlet ham og vet han er den han utgir seg for å være. Han virker veldig interessert i å maile med meg, men det er nok ikke mer enn et godt vennskap. Det er utrolig hyggelig. Men altså, jeg vil jo noe mer. På en måte føler jeg av alt han har sagt, at han vil komme til å foreslå at vi treffes. Jeg tror jeg venter. Googlet og sett en del bilder, ja. Bente1234 skrev (4 timer siden): Enig der... ikke end opp i noe hekt det er helt forferdelig greie. Er nok litt for hektet allerede. På både godt og vondt. Men jeg tror jeg er villig til å vente og se før jeg avklarer noe. Avklarer jeg nå, kan jeg risikere at han avviser meg blankt. Da er sjansen gått. Men altså, jeg vil prøve å gi inntrykk på ham videre, noe jeg kanskje ikke får sjansen til hvis jeg avklarer nå. Jeg er veldig overrasket over meg selv at jeg har fått de følelsene. Føler meg som 20 igjen, ha, ha Anonymkode: ac03d...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå