Gjest Norge85 Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 For noen dager siden oppdaget jeg ømhet ved venstre eggstokk. Trodde først jeg hadde fått en blåflekk ellernoe men ser ingen tegn til det. Har aldri opplevd dette før. Går på metformin, så vet ikke om det kan ha en sammenheng? Hadde mensen for en uke siden. Det gjør altså ikke vondt. Men det er mer en ømhet som i forbindelse med blåflekker. Det er ømt når jeg trykker litt på huden. Har noen erfart noe lignende?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Kanskje det er en cyste? Jeg har en del "sjokolade cyster" som kommer og går. Da kan jeg være ganske øm. Ville uansett bestillt time hos gynekolog så du får sjekket om i det. Anonymkode: 43448...278
Gjest Norge85 Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje det er en cyste? Jeg har en del "sjokolade cyster" som kommer og går. Da kan jeg være ganske øm. Ville uansett bestillt time hos gynekolog så du får sjekket om i det. Anonymkode: 43448...278 Ja var hos gyn for ikke mange ukene siden. Aldri hatt cyster. Så bare tenkte om det kan ha sammenheng med metformin? Skal uansett sjekke opp i det. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå