blå Skrevet 10. august 2005 #1 Skrevet 10. august 2005 Nå har jeg fått den dumme veska som jeg har bestilt, men jeg er skuffet. Den så så kul ut på bilde, og det var den jo også. Men det er jo ikke noe onkelig lokk på den jo. Det er liksom bare en spenne så det regner rett inn liksom.....Er det ingen sndre som syns det er et problem? Men jeg kommer sikkert å bruke den, men hvorfor kan di ikke lage en glidelås når de først lager en veske da???? Måtte bare få ut litt irritasjon
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2005 #2 Skrevet 10. august 2005 Ja, den virker noe upraktisk på det punktet, ja. Er så himla glad for at jeg klarte å sikre meg en kul, brun skinnveske (ekte) på HM tidlig i sommer. Den ligner litt på Mulberry (litt mere 70-talls), men har glidelås
blå Skrevet 10. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2005 Ja, den virker noe upraktisk på det punktet, ja. Er så himla glad for at jeg klarte å sikre meg en kul, brun skinnveske (ekte) på HM tidlig i sommer. Den ligner litt på Mulberry (litt mere 70-talls), men har glidelås ← Ja, pokker heller. Di kunne vel kosta på seg en glidelås vel. Irriterer meg over at jeg ikke sjekka litt bedre
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2005 #4 Skrevet 10. august 2005 Du kan kanskje gå til en sko/skinnmaker? Har fått skiftet glidelås i en gammel skinnveske der, så det kan jo være en mulighet.
Gjest blå uinnlogget Skrevet 10. august 2005 #5 Skrevet 10. august 2005 Ja, kanskje det var en mulighet. Syns det var utrolig upraktisk uten.
frizzbee Skrevet 11. august 2005 #6 Skrevet 11. august 2005 Er så himla glad for at jeg klarte å sikre meg en kul, brun skinnveske (ekte) på HM tidlig i sommer. Den ligner litt på Mulberry (litt mere 70-talls), men har glidelås ← Er det den mørkebrune med to lommer med spenner utenpå, du mener? Med regulerbar skulderstropp.. Hvordan fant du ut at det var ekte skinn, står det noe sted??
*Ariel* Skrevet 11. august 2005 #7 Skrevet 11. august 2005 Det er nok den mellombrune (litt gylden i fargen) hun mener. Det står inni vesken evt. på lapp ved prisen hvilket materiale den er laget av. Den vestken lilypie kjøpte kostet vel ca. 800 kr om jeg ikke husker feil. Det vil si at den er i skinn. Nå er det kommet en mørkebrun dritkul en på HM, den koster 998,- og er kjempestilig.
frizzbee Skrevet 11. august 2005 #8 Skrevet 11. august 2005 oki. min er mørkebrun, men kostet ikke mer enn 200 kroner, så jeg syntes nok det var rart om det var den som skulle være ekte skinn... men måtte bare spørre
veslepus Skrevet 11. august 2005 #9 Skrevet 11. august 2005 Nå er det kommet en mørkebrun dritkul en på HM, den koster 998,- og er kjempestilig. ← Den kjøpte jeg i dag! Det var kjærlighet ved første blikk
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #10 Skrevet 11. august 2005 jeg får meg liksom ikke til å kjøpe ei veske til 1000 spenn på H&M liksom....
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2005 #11 Skrevet 11. august 2005 Det er nok den mellombrune (litt gylden i fargen) hun mener. Det står inni vesken evt. på lapp ved prisen hvilket materiale den er laget av. Den vestken lilypie kjøpte kostet vel ca. 800 kr om jeg ikke husker feil. Det vil si at den er i skinn. Nå er det kommet en mørkebrun dritkul en på HM, den koster 998,- og er kjempestilig. ← Det er nok denne, ja. Nå må du ikke friste med en mørkebrun, kul en også! Jeg har fått lønn i dag, og kan få problemer nå jeg får meg liksom ikke til å kjøpe ei veske til 1000 spenn på H&M liksom.... ← Hvorfor ikke????
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #12 Skrevet 12. august 2005 Er det noen som har bilde av HM vesken?? T.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #13 Skrevet 12. august 2005 jeg får meg liksom ikke til å kjøpe ei veske til 1000 spenn på H&M liksom.... ← Får meg ikke til å kjøpe ei veske til 1000 spenn punktum.
ashera Skrevet 12. august 2005 #14 Skrevet 12. august 2005 (endret) Får meg ikke til å kjøpe ei veske til 1000 spenn punktum. ← Veske til 1000 kroner når det er skinn er ikke ille! Hadde derimot ikke fått meg til å kjøpe en 600-kroners veske i skai, om det er aldri så mye venteliste på den. Siden dette allrede har utviklet seg til en "disse-Friis-tråd": Friis har mye fin design, men kvaliteten er jeg ikke overbevist om. Fikk et gavekort til bursdagen som jeg kjøpte et innmari fint Friis-belte for. Gjett hva som gikk i total oppløsning etter 2 ukers bruk...? Jeg sier ikke mer. Dette har ikke med merkesnobberi å gjøre, men med irritasjon i forhold til den bruk-og-kast-mentalitetten som ligger bak produkter med fin design, men elendig kvalitet. Aldri mer Friis her i gården. Endret 12. august 2005 av hera
LULUDAMA Skrevet 15. august 2005 #15 Skrevet 15. august 2005 drev og lurte på om jeg skulle kjøpe meg den friis-veska, men nå ble jeg innmari usikker altså...er det noen som har bilde av den hm vesken??tack;)
orakel Skrevet 15. august 2005 #16 Skrevet 15. august 2005 Nå har jeg fått den dumme veska som jeg har bestilt, men jeg er skuffet. Den så så kul ut på bilde, og det var den jo også. Men det er jo ikke noe onkelig lokk på den jo. Det er liksom bare en spenne så det regner rett inn liksom.....Er det ingen sndre som syns det er et problem? Men jeg kommer sikkert å bruke den, men hvorfor kan di ikke lage en glidelås når de først lager en veske da???? Måtte bare få ut litt irritasjon ← Den originale Mulberry Roxanne-vesken har samme løsningen, det er nok derfor kopien er lik
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #17 Skrevet 15. august 2005 Den originale Mulberry Roxanne-vesken har samme løsningen, det er nok derfor kopien er lik ← Mulberry Roxy heter den vel?
Gjest CaroBlue Skrevet 15. august 2005 #18 Skrevet 15. august 2005 jeg skjønner godt at de ikke legger inn en glidelås jeg. Det er tross alt en kopi av en veske til 10 000 kroner ++. Da ønsker de vel bare å lage den helt lik den originale og ikke slenge inn en glidelås i ny og ne (selv om det sikkert er mer smart). Jeg må bare si at jeg elsker vesken. Har fått så mange komplimenter for den at jeg blir nesten helt flau he he
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #19 Skrevet 15. august 2005 Hvilken Fris Mulberry veske er det snakk om? Linke til bilde?
blå Skrevet 15. august 2005 Forfatter #20 Skrevet 15. august 2005 (endret) Her en den veska jeg kjøpte. Friis veska Jeg har begynt å venne meg litt til det at den ikke har glidelås. Har fått blåst ut den værste irritasjonen. Den er faktisk ganske fin, og velidg fin å ta med når man skal reise men ikke ha med så mye. FÅr fint plass til en weekend hos svigers i den veska jeg. Endret 15. august 2005 av blå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå