AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Jeg er en mann som er i et forhold som har vart i flere år. Før dette forhold møtte jeg ei asiatisk dame som hadde giftet seg i ung alder. Hun hadde ikke hatt muligheten til å rase fra seg. Vi hadde et kort seksuelt forhold med fantastisk sex. Ble brått avsluttet ettersom mannen fikk ”vite“ om det. Han truet meg på livet. Jeg har drømmer nå om at jeg hevner meg på han seksuelt. Skjønner ikke hvorfor dette kommer nå. Jeg har det veldig bra i forholdet. Anonymkode: 58015...7af
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Du tenker true ham med pistol, samtidig som du knuller ham hardt og brutalt i rattatta 😂😂😂 Anonymkode: 0ab00...b0e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du tenker true ham med pistol, samtidig som du knuller ham hardt og brutalt i rattatta 😂😂😂 Anonymkode: 0ab00...b0e Nei. 🙄🤪 Det går mer på at han må se at jeg knuller kona hans, men skjønner fremdeles ingenting. Er en konfliktsky person som hater uroligheter. Anonymkode: 58015...7af
Fioljenta Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 Underbevisstheten lagrer de merkeligste ting og drømmene drar det frem på de merkeligste tidspunkt og i de merkeligste former. Jeg håper du legger dette bak deg. Du kan ikke styre drømmene dine, men du kan styre hva du tenker i våken tilstand,
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #5 Skrevet 29. desember 2020 Fioljenta skrev (17 minutter siden): Underbevisstheten lagrer de merkeligste ting og drømmene drar det frem på de merkeligste tidspunkt og i de merkeligste former. Jeg håper du legger dette bak deg. Du kan ikke styre drømmene dine, men du kan styre hva du tenker i våken tilstand, Gjennomføre det er totalt uaktuelt av absolutt alle tenkelige og utenkelige grunner/årsaker. Det er en forundring over hvor virkelighetsfjerne drømmer kan være. Anonymkode: 23eb5...d2a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 Hevn-motivet er det sterkeste drømmesymbolet her. Sliter du med følelser av bitterhet og mangel på kontroll eller makt til daglig? Eller har du opplevd en situasjon av avmakt i det siste som nå ligger i underbevisstheten og gnager, og gir seg uttrykk i drømmebilder om hevn? (behøver slett ikke ha noe med personene du drømmer om! Det er følelsene personene/situasjonen symboliserer som underbevisstheten snakker om). Uansett, det viktigste er ikke å få hevn over situasjonen du er i, men at du føler deg ‘hel’ igjen og har sinnsro. Kanskje er det noen du må tilgi, eller kanskje er det på tide å ta noen grep i livet som kan gjør at du oppnår mer fred med deg selv. Anonymkode: f2921...8fe 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #7 Skrevet 29. desember 2020 Du følte kanskje at det at du ble truet på livet var en kraftig reaksjon som ikke er bearbeidet? Anonymkode: 44388...610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå