AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Jeg stusser litt over dette her. Da jeg bestilte klær fra H&M sin nettbutikk, valgte jeg at pakken skulle leveres på et utleveringssted hvor det sto at mindre pakker opp til 5 kilo leveres i postkassen eller på dørmatten. Min pakke er garantert under 5 kilo, men likevel får jeg SMS om å hente pakken på post i butikk. Her er betingelsene på nettsiden: Pakken vil leveres i løpet av 2-4 arbeidsdager til det utleveringsstedet du valgte i kassen. Leveringsgebyret er på kr 49,90/for medlemmer, fri levering over 300,- kr, fri for plus medlemmer. Mindre pakker opptil 5 kg blir levert til din dør eller postboks. Helthjem leverer syv dager i uken. Hvorfor har jeg ikke fått levert den lille pakken på døra eller i postkassen slik jeg bestilte? Er det bare lureri dette her? Anonymkode: 3a6ce...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Betyr at postbudet har vurdert at pakken er for stor til å levers i postkassen, eventuelt at det var vanskelig å finne døra di. Har ingenting med HM å gjøre. Anonymkode: ca2b0...af1 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Jeg har hentet mine på PostNord utleveringssted. Helt Hjem leverer ikke overalt. Spørs litt hvor eller hvordan du bor. Anonymkode: 62a35...76c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Betyr at postbudet har vurdert at pakken er for stor til å levers i postkassen, eventuelt at det var vanskelig å finne døra di. Har ingenting med HM å gjøre. Anonymkode: ca2b0...af1 Latterlig. Hvis pakken var for stor til postkassa, noe som neppe er tilfelle, så er døra rett ved siden av postkassa. Det som har skjedd her er at pakken havnet direkte til post i butikk og aldri var i nærheten av huset mitt. Lenken fra posten oppgir totalvekt 0.9 kilo. Ganske langt unna 5, ikke sant? Anonymkode: 3a6ce...0dc 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #5 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har hentet mine på PostNord utleveringssted. Helt Hjem leverer ikke overalt. Spørs litt hvor eller hvordan du bor. Anonymkode: 62a35...76c Helthjem leverer her. Har brukt de mange ganger. Anonymkode: 3a6ce...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 Har bestilt flere ting rett på døra fra HM, og alltid fått den på døra. Vet ikke hva som kan ha skjedd hos deg, ta kontakt med byrået? Anonymkode: 98c7e...0cc 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #7 Skrevet 29. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Latterlig. Hvis pakken var for stor til postkassa, noe som neppe er tilfelle, så er døra rett ved siden av postkassa. Det som har skjedd her er at pakken havnet direkte til post i butikk og aldri var i nærheten av huset mitt. Lenken fra posten oppgir totalvekt 0.9 kilo. Ganske langt unna 5, ikke sant? Anonymkode: 3a6ce...0dc Uansett fraktselskapet som har gjort vurderingen, ikke sender. Det kan oppstå mye diverse på sendingsrute som påvirker leveringen, og avsender har svært lite innflytelse. Anonymkode: e3ff8...ad6 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #8 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Uansett fraktselskapet som har gjort vurderingen, ikke sender. Det kan oppstå mye diverse på sendingsrute som påvirker leveringen, og avsender har svært lite innflytelse. Anonymkode: e3ff8...ad6 Jeg så nå historikken på posten sin nettside og ser at pakken havnet direkte i post i butikk fra terminal. Her burde Helthjem levert pakken i postkassa eller på dørmatta slik det sto i leveringsalternativene, men istedet må jeg kjøre langt for å hente på post i butikk. Da får jeg hente dagen før returdato. Jo, avsender vet hvem som leverer pakken - her burde vært Helthjem og ikke Bring. Anonymkode: 3a6ce...0dc
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #9 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg så nå historikken på posten sin nettside og ser at pakken havnet direkte i post i butikk fra terminal. Her burde Helthjem levert pakken i postkassa eller på dørmatta slik det sto i leveringsalternativene, men istedet må jeg kjøre langt for å hente på post i butikk. Da får jeg hente dagen før returdato. Jo, avsender vet hvem som leverer pakken - her burde vært Helthjem og ikke Bring. Anonymkode: 3a6ce...0dc Det kan være omstendigheter som gjør at det var det raskeste alternativet. Hadde du måttet vente fire dager ekstra for å få den i postkassen hadde du sikkert blitt sur for det også. Anonymkode: 62a35...76c 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #10 Skrevet 29. desember 2020 Dette føyer seg inn i rekken av HeltHjems «helt hjem» levering. Finnes mange tilsvarende eksempler. Anonymkode: 6cd01...16c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå