Gå til innhold

Mistet kontakten med halve slekta da arven skulle fordeles

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onkel og tante og dermed alle søskenbarna. Dette er en del år siden, men vi har fortsatt null kontakt. Mine søsken og jeg hadde jo ingenting med arven å gjøre, men det ser likevel ikke ut til at noen ønsker å ha noe med oss å gjøre heller. Synes fortsatt det er litt trist. Er dette vanlig?

Anonymkode: 0d166...c19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du forteller for lite...

Er det arv etter besteforeldrene dine som ble skjevt fordelt mellom dine foreldre og tanter og onkler?

Om de føler at det ble ujevn fordeling så vil jo det gå utover dere barna.. Hvorfor skal de ha kontakt med dere når de ikke ønsker kontakt med deres foreldre?

Selvfølgelig kan de jo ha kontakt med dere, men spørs jo om de ønsker å straffe dere alle.. spørs også hvorfan forhold dere hadde. Ikke alltid tante- og onkelbarn betyr like nye for dem, som en tante og onkel betyr for et barn. 

Uansett trist når det blir splittelse pga arv.

• Liker 1
Skrevet

Forholdet mellom meg og min søster har fullstendig skjært seg etter at vi skulle fordele arv etter noen gamle tanter i familien som sto oss veldig nær. 

Vi hadde avtalt dag for fordeling av arvegods og hadde også på forhånd satt opp en liste over de tingene vi hadde lyst på, og så vidt jeg husker så ønsket ikke hun noen av de tingene jeg hadde på min liste. 

Da jeg kom hjem og skulle fordele arven hadde min søster 2 uker tidligere vært og forsynt seg av tingene, og hun hadde tatt de mest ønskede tingene som jeg hadde på min liste.

Da jeg konfronterte henne bare fnyste hun og sa at hun ikke gadd å vente på meg. 

Det som sto igjen til meg var ting jeg ikke har interesse av som jeg ga til Fretex. 

Denne hendelsen føyer seg fint inn i rekken av overtramp fra henne, men dette gjorde vel at forholdet mellom oss ble ganske ødelagt.. 

Anonymkode: 939b2...9f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...