Gå til innhold

Tips til god venninnes bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god venninne skal gifte seg og vi er fem jenter som i utgangspunktet skulle holde tale sammen. Nå viser det seg at det virker som om det er helt umulig å samle alle til "øving", og dessuten er det litt forskjellig oppfatning om hvordan talen skal være. Forlover sa det allerede var en del sanger, derfor tenkte vi vi skulle lage en sang isteden.

Eller er det noen andre som har en annen ide?

Noen i familien har leid inn en sanger som "gave" under middagen, så det kan vi heller ikke gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine venninner slo seg sammen om en liten "tale" etter kaffen i bryllupet vårt. De sa alle noen ord hver om meg og vårt vennskap også hadde de laget ett kjede med laminerte bilder som "anheng" som de overrak til slutt.

Dette opplegget var jo ikke avhengig av noe øving, de måtte jo bare bli enige om hvem som skulle ta ordet først og rekkefølgen.

Veldig morro altså :)

Skrevet

Var i et bryllup der veninnegjengen hadde øvd inn selskreven sang som de sang rundt kaffetider. De hadde med plakater fra brudens ungdom og 80-tallskostyme. De showet, og det hele var veldig morsomt. Men dette krever jo og litt øving...

Skrevet

Bare pass på at det ikke blir noe brudeparet ikke ønsker!

Har fått snusen i både sanger og video som vra påtenkt i vårt bryllup.. Og det skal vi ikke ha!

De hadde faktisk tenkt å vise filmen fra utdrikningslaget mitt.. den trenger ikke alle å se!

Skrevet

Jeg var i et brylupp tidligere i sommer hvor vi laget en power-point framvisning (bruk evt lysbilder) fra ulike episoder i brudgommens liv i vennegjengen. Alle fant et par-tre bilder DE ville har med, og som de hadde en historie til. Deretter samlet en inn alle bildene og laget framvisningen. Dermed trengte vi ikke å samordne oss til øvingen, alle visste jo hvilke bilder de hadde bidradd med, så når "deres" bilde kom, var det bare å fortelle i vei.

Vi hadde vel ca 1o-12 bilder og det var passelig. Det var jo ikke så mye som trengtes å sis på hvert bilde! Alle lo iallefall godt av både stygge briller og en heftig klassefest i 6.klasse der brudgommen gjorde uslettelig inntrykk på oss alle med sin tokning av Michael Jackson!

Fikk veldig mange godt tilbakemeldinger etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...