AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #21 Del Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du aner ikke hva du går til. Lykke til, husk å sjekk deg hos legen etterpå. Anonymkode: afd6b...8b9 Er du en albansk mann eller kvinne, hvorfor reagere sånn? Det jeg forteller om skjedde for snart 9 år siden. Jeg har vel vært hos lege etter det. Anonymkode: 67d55...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #22 Del Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du aner ikke hva du går til. Lykke til, husk å sjekk deg hos legen etterpå. Anonymkode: afd6b...8b9 Hva skal man sjekke? Klamydia? Du vet hvor mange i Norge som får det etter ons som er så utbredt? Anonymkode: 67d55...52b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #23 Del Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kjenner mange albenere. Kontrollen de utøver er mer kulturell enn religiøs. Ekstremt macho kultur. Anonymkode: 3c471...33c Det er machokultur i mange land. Anonymkode: 67d55...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 29. desember 2020 #24 Del Skrevet 29. desember 2020 Jeg har vært venn med en kosovo-albaner i 25 år. Han var en av de første som kom til Norge før krigen i Jugoslavia ble kjent i Norge, og han kom fordi han var drapstruet som medlem av parlamentet. Denne fyren sa da at han er muslim, men samtidig så fremkom det tidlig i våre samtaler at han var religiøst uavklart - troende, men verken muslim eller kristen (som så mange av oss), men akkurat det spilte nå ingen rolle. Han var og er den søteste og mest omtenksomme mannen jeg har møtt. Det som jeg tenker redder han er at han er utdannet, han har kontakt med følelsene sine og det han tror på, tror han på, det er ikke noe som styrer han. Det folk trenger å huske/skjønne er at muslimer lever over hele verden og mange av dem lever ganske så frigjort. Andre lever som i fengsel. Det handler om kultur, ikke religion. Så til din kjæreste. Jeg tenker at det handler ikke om hvor kommer fra, men hvilke verdier folk har og hvilket syn de har på frihet. Det syns jeg du skal snakke med han om. Og jeg syns du skal google og lese selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Skrevet 29. desember 2020 #25 Del Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Best sex ever, hva skal man si Anonymkode: 67d55...52b Erfaring fra flere albanere da regner jeg med....? Er det EN bare telles det ikke 😂 Jeg har hatt 1 svenske og 1 tysker i køya og det var virkelig labre greier. Men kan ikke si «svensker er dårlige» med så lite grunnlag. Ut ifra kommentarene i denne tråden bygger jeg meg opp et syn på albanere: matcho. Gjelder det da også i sengen lurer jeg på? 🤔 ble veldig nysgjerrig av en eller annen grunn merker jeg 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #26 Del Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 29.12.2020 den 3.46): Sammen med en albansk kar, og det er litt vanskelig å forstå seg på han til tider. Vi har jo vært sammen en stund, men så har vi vært av og på siden han ikke ville være sammen med meg pga jeg ikke var jomfru før han. Trodde ikke kosovoalbanere var så religiøse. Kjenner noen få, og de er også slik. Også ville han stenge meg ute fra sosiale medier Anonymkode: f6a7f...cfb Hva skal du med en slik skitsak? Anonymkode: e1b51...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 30. desember 2020 #27 Del Skrevet 30. desember 2020 Tråden er ryddet for krenkende utsagn -Safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #28 Del Skrevet 30. desember 2020 Almond skrev (9 timer siden): Erfaring fra flere albanere da regner jeg med....? Er det EN bare telles det ikke 😂 Jeg har hatt 1 svenske og 1 tysker i køya og det var virkelig labre greier. Men kan ikke si «svensker er dårlige» med så lite grunnlag. Ut ifra kommentarene i denne tråden bygger jeg meg opp et syn på albanere: matcho. Gjelder det da også i sengen lurer jeg på? 🤔 ble veldig nysgjerrig av en eller annen grunn merker jeg 😅 Haha, nei, bare én. Han var bra ja 😃 Anonymkode: 67d55...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #29 Del Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 29.12.2020 den 23.10): Best sex ever, hva skal man si Anonymkode: 67d55...52b Sexen kommer an på hvordan du former det med en person. Anonymkode: 7f2fa...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #30 Del Skrevet 16. januar 2021 Jeg er også sammen med en albaner og mistenker selv han har vært utro tidligere. De bare manipulerer hodet ditt. Du får heller ikke sagt dine meninger eller noe til de, du kommer ingen vei med et albansk forhold. Alt skal gå etter dem. Når albanske kvinner selv ikke er lykkelige med de, hvordan skal vi bli lykkelige med de? Anonymkode: 7f2fa...b8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #31 Del Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er også sammen med en albaner og mistenker selv han har vært utro tidligere. De bare manipulerer hodet ditt. Du får heller ikke sagt dine meninger eller noe til de, du kommer ingen vei med et albansk forhold. Alt skal gå etter dem. Når albanske kvinner selv ikke er lykkelige med de, hvordan skal vi bli lykkelige med de? Anonymkode: 7f2fa...b8b Kjenner meg så igjen. Anonymkode: afd6b...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #32 Del Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjenner meg så igjen. Anonymkode: afd6b...8b9 Hvordan opplevde du det? Anonymkode: 7f2fa...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #33 Del Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan opplevde du det? Anonymkode: 7f2fa...b8b Løgn, mer løgn enn sannhet. Utro, lånte penger nektet på beløpet etterpå. Null respekt. Anonymkode: afd6b...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #34 Del Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er også sammen med en albaner og mistenker selv han har vært utro tidligere. De bare manipulerer hodet ditt. Du får heller ikke sagt dine meninger eller noe til de, du kommer ingen vei med et albansk forhold. Alt skal gå etter dem. Når albanske kvinner selv ikke er lykkelige med de, hvordan skal vi bli lykkelige med de? Anonymkode: 7f2fa...b8b Hvorfor er du sammen med han? Anonymkode: 67d55...52b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #35 Del Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 29.12.2020 den 3.46): Sammen med en albansk kar, og det er litt vanskelig å forstå seg på han til tider. Vi har jo vært sammen en stund, men så har vi vært av og på siden han ikke ville være sammen med meg pga jeg ikke var jomfru før han. Trodde ikke kosovoalbanere var så religiøse. Kjenner noen få, og de er også slik. Også ville han stenge meg ute fra sosiale medier Anonymkode: f6a7f...cfb Tror nok han ser på deg som en bruk og kast og egentlig er ute etter en dame fra balkan med lignende bakgrunn, kultur og holdninger. Anonymkode: cc220...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #36 Del Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor er du sammen med han? Anonymkode: 67d55...52b Vanskelig å bare kutte de ut uten bekreftelse på om de har vært det eller ikke. Jeg vet jeg burde kutte ut bare selv om jeg tror han har vært utro. Kan godt hende det blir slutt, en dag. Anonymkode: 7f2fa...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #37 Del Skrevet 16. januar 2021 Jeg føler hvertfall forholdet er berg og dalbane hver dag. Anonymkode: 7f2fa...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #38 Del Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Løgn, mer løgn enn sannhet. Utro, lånte penger nektet på beløpet etterpå. Null respekt. Anonymkode: afd6b...8b9 Var det mer han nektet for? Anonymkode: 7f2fa...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #39 Del Skrevet 17. januar 2021 Vet om en som er en voldtektsmann. Kom deg unna er mitt råd Anonymkode: 95343...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #40 Del Skrevet 17. januar 2021 Jeg var sammen med en for noen år siden - han var verdens mest sjarmerende og hyggelige kar i starten. Så visste det seg at han var notorisk utro, løy om det meste og kvinnesynet var ille! Har flere venninner som der fra og de sier det samme; kvinner i Norge er tidsfordriv for desse mennene, det er forventer at de gifter seg med «en av sine». Det gir status å ha vært sammen med en jente som er norsk, men hun betyr ingenting. Som folkeslag er de svært opptatt av feks merkeklær og det å ha status blant venner. Kvinner skal gjøre som mannen sier. Anonymkode: 60504...a09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå