AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Sammen med en albansk kar, og det er litt vanskelig å forstå seg på han til tider. Vi har jo vært sammen en stund, men så har vi vært av og på siden han ikke ville være sammen med meg pga jeg ikke var jomfru før han. Trodde ikke kosovoalbanere var så religiøse. Kjenner noen få, og de er også slik. Også ville han stenge meg ute fra sosiale medier Anonymkode: f6a7f...cfb 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Uavhengig av at han er Albaner så høres han altfor kontrollerende ut. Tror du selv oppfatter dette, men du må bare tro på det. Kanskje han er snill, men det der er noe bullshit uansett! Jeg også liker utenlandske menn, men JEG er selv en norsk kvinne med norske verdier, og det kan ingen ta ifra meg. Anonymkode: f828f...fc1 11
Tigeren Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Kom deg unna før det er forsent.. Har vært sammen med en. De skal styre deg, og alt skal skje på dems premisser. De fleste er muslimer så de er oppvokst med en helt annen religion enn det vi er vandt med. Jeg måtte kutte ut venner og nesten alle i familien min bare pga han. Fordi ingen orket å ha kontakt med meg pga han. Jeg er ikke i mot utlendinger eller noe til vanlig men har datet/hatt forhold med noen opp igjennom åra og alle har vist seg å være like i oppførsel.. 11
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 Kjenner mange albenere. Kontrollen de utøver er mer kulturell enn religiøs. Ekstremt macho kultur. Anonymkode: 3c471...33c 12
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #5 Skrevet 29. desember 2020 De er muslimer ja og mange familier (sier ikke alle) forventer at de gifter seg med ei muslimsk jente fra hjemlandet. Så mulig du er tidsfordriv i mellomtiden, da gutta har det generelt friere enn jentene sånn sett. Finnes jo unntak der mannen har giftet seg med ei norsk, men du må regne med en stor kulturell forskjell. Jeg hengte mye med en albansk jente og ble tatt veldig godt i mot av familien, så fine og gjestfrie folk, men strengt for jentene (om de er religiøse). Er et miljø der alle kjenner alle, så rykter går kjapt (var iaf mitt inntrykk på den tiden). Anonymkode: 1f372...7d1 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 Deres væremåte har nok mer med kultur enn religion å gjøre. Vært sammen en i noen år, kjenner en del albanere. De virker veldig sammensveiset som familie, men det er dessverre ikke slik. En liten feil i deres øyne og en blir utstøtt av familien. Dette gjelder kvinnene. De er opptatt av de eldre, barna kommer i andre rekke. Da vi ble sammen trodde jeg virkelig at jeg hadde møtt mannen med stor M. Vi er voksne, og begge ferdig med barn. Han ville gifte seg, og jeg svevde i himmelen en stund. Sannheten kom hardt og brutalt, nesten alt han sa var løgn, utro så det holdt! Sa at det er aldri en manns skyld om han er utro, er kvinnens skyld da hun prøvde seg på han. Ei venninne var gift med en, ble den samme opplevelsen der. Kvinnesynet er ikke bra. Hold deg unna. Anonymkode: afd6b...8b9 7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #7 Skrevet 29. desember 2020 Kosovoalbanere og albanere er muslimer, og har ofte altså en kultur og verdier som ikke er forenlige med de europeiske. Ville aldri datet en albaner. Anonymkode: 87dd3...99b 5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #8 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Deres væremåte har nok mer med kultur enn religion å gjøre. Vært sammen en i noen år, kjenner en del albanere. De virker veldig sammensveiset som familie, men det er dessverre ikke slik. En liten feil i deres øyne og en blir utstøtt av familien. Dette gjelder kvinnene. De er opptatt av de eldre, barna kommer i andre rekke. Da vi ble sammen trodde jeg virkelig at jeg hadde møtt mannen med stor M. Vi er voksne, og begge ferdig med barn. Han ville gifte seg, og jeg svevde i himmelen en stund. Sannheten kom hardt og brutalt, nesten alt han sa var løgn, utro så det holdt! Sa at det er aldri en manns skyld om han er utro, er kvinnens skyld da hun prøvde seg på han. Ei venninne var gift med en, ble den samme opplevelsen der. Kvinnesynet er ikke bra. Hold deg unna. Anonymkode: afd6b...8b9 Legger til at flere er katolikker, men kvinnesynet er det samme. Anonymkode: afd6b...8b9 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #9 Skrevet 29. desember 2020 Gode i senga da...... Anonymkode: 67d55...52b
Antiviruset Skrevet 29. desember 2020 #10 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Legger til at flere er katolikker, men kvinnesynet er det samme. Anonymkode: afd6b...8b9 Det betyr ikke noe som helst, den albanske kulturen og mannsdominerte samfunnet er noe alle vet om som har vært i landet. Det er helt ekstreme forskjeller for hva du som norsk kvinne er vant til, og nei du oppdager det ikke fult og helt før du har levd sammen med de en stund, og ting er blitt forpliktende. Dette er en ekstrem mannskultur og det heter Albania. 2
Almond Skrevet 29. desember 2020 #11 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Gode i senga da...... Anonymkode: 67d55...52b Er dem? Hvordan?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #12 Skrevet 29. desember 2020 Har god kjennskap til denne typen albanske menn siden jeg er albaner selv, og mitt råd til deg er at du må komme deg laaaangt vekk fra denne fyren. En kvinne verken albansk eller noe annet finner ekte lykke med en slik en. Anonymkode: 702eb...826 7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #13 Skrevet 29. desember 2020 Antiviruset skrev (59 minutter siden): Det betyr ikke noe som helst, den albanske kulturen og mannsdominerte samfunnet er noe alle vet om som har vært i landet. Det er helt ekstreme forskjeller for hva du som norsk kvinne er vant til, og nei du oppdager det ikke fult og helt før du har levd sammen med de en stund, og ting er blitt forpliktende. Dette er en ekstrem mannskultur og det heter Albania. Det jeg sier!! Anonymkode: afd6b...8b9 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #14 Skrevet 29. desember 2020 Almond skrev (56 minutter siden): Er dem? Hvordan? Ikke bedre enn nordmenn. Han jeg var med hadde ei norsk venninne som påsto at de var så mye bedre i senga. Han var nok på henne også kjenner jeg han rett. Anonymkode: afd6b...8b9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #15 Skrevet 29. desember 2020 To albanere sa til meg engang "stol aldri på en albaner" nevnte det for han jeg var sammen med da (kosovoalbaner) han svarte da er jeg den 3 til å bekrefte. Som hans eks sa til meg "xx, penger og damer der har du han". Anonymkode: afd6b...8b9 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #16 Skrevet 29. desember 2020 Kom deg vekk!!! Deres kvinnesyn er dårlig. De er ligger rundt og vil at alle kvinner de knuller skal være jomfru. De er også kontrollerende, sjalu og voldelig. Anonymkode: 43719...94d 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #17 Skrevet 29. desember 2020 Almond skrev (1 time siden): Er dem? Hvordan? Best sex ever, hva skal man si Anonymkode: 67d55...52b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #18 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Best sex ever, hva skal man si Anonymkode: 67d55...52b Om du liker å bli delt med mange andre. Anonymkode: afd6b...8b9 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #19 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du liker å bli delt med mange andre. Anonymkode: afd6b...8b9 Hvordan det? Det var bare meg og han der, så Anonymkode: 67d55...52b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #20 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan det? Det var bare meg og han der, så Anonymkode: 67d55...52b Du aner ikke hva du går til. Lykke til, husk å sjekk deg hos legen etterpå. Anonymkode: afd6b...8b9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå