Gå til innhold

Betyr det noe når han tuller med at vi er sjelevenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Jeg trenger deres perspektiv og mulige erfaringer i noe jeg går å grubler på nå for tiden. Jeg har holdt på med en fyr siden august/september nå. Vi har gjennom så og si hele tiden hatt et seksuelt forhold med hverandre og matcher veldig godt både der og på humor. 

Jeg har gjennom hele tiden vår hatt vanskeligheter med å lese han, jeg syns det er nærmest umulig å vite hva han føler for meg. Noen ganger får jeg følelsen at jeg er sikker på at han liker meg tilbake, andre, litt færre ganger har jeg konkludert med at interessen muligens ikke er så stor fra hans side. Han har noen ganger på en tullete måte sagt ting som indikerer at han føler noe for meg, som da vi hadde en samtale om hvordan vennskap ofte ikke varer og han skrev "ikke alle er ment til å vare sånn som meg og deg", eller i dag da han skrev "vi er jo sjelevenner, så vi er koblet på en måte" da vi begge to hadde hatt en skummel drøm. Han har også tidligere tullet med at vi var kjærester, men som sagt, alt ble sagt eller skrevet i en tullete setting, han er veldig tullete av seg, så jeg vet ikke om det er verd å ta seriøst.

Jeg merker at det er vanskelig å komme under skallet på han, men dette er noe jeg aksepterer fullt da folk er forskjellige. Jeg har tenkt at det også kan være noe som fører til at han har vanskeligheter med å si eller spørre noe om hans eller min interesse, hvis det er noe han i det hele tatt er interessert i å vite noe om. Han bruker nemlig også å si ting som "jeg trodde du likte meg jeg" i forskjellige settinger, tullete så klart. 

Damn, merker dette er vanskelig å forklare. Fyren virker utrolig selvsikker, og det er som om jeg har to bilder av han. På den ene siden kan jeg se for meg en cocky fyr som kanskje bruker meg for sex og derfor sier slike ting for å holde meg på kroken, men jeg har også fått bilde av en selvsikker men sårbar fyr som muligens har blitt såra av tidligere forhold og derfor sliter med å åpne seg, og som bruker "trygge" hint og anklagelser for å se om jeg responderer som om jeg liker han. Evt. en som er god på å spille selvsikker. Mange sier jo at man aldri tviler dersom en fyr er interessert. 

Jeg hadde elsket å få deres syn på dette! Er det noe han sier bare for å tulle eller for å "holde meg på kroken", eller er det sannsynligvis en mening bak det? Masse takk for svar på forhånd! ❤️❤️ 

Anonymkode: 6aa42...666

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si. Men jeg har vært borti menn som snakker om at vi skal få barn og gifte oss osv, uten at de egentlig er interessert i noe. De har da sagt det på spøk/heat of the moment. Men dette er "forhold" som aldri har vart like lenge som deres. Regner med at han sikkert liker deg ganske godt, dere har jo holdt på lenge. 

Men du må nok bare spørre han hva han tenker😊  

Anonymkode: b4f08...da7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han bruker deg. Når det han sier og det han gjør ikke samsvarer så har du svarer ditt. Beklager men han har hektet deg og vet hva han skal si for å kunne fortsette å bruke deg. Rødt flagg. Du må snakke med han og ta det derifra. Hvis du er fornøyd med å fortsette slik dere gjør nå så er det jo greit men det virker ikke slik på deg. Du må sette tydelige grenser, først da finner du ut hvor du har han. 

Endret av VillAnna
Skulle skrive mer
  • Liker 4
Skrevet

Hvor mye har du sagt til han? Jeg synes egentlig det høres mest ut som han er usikker på hva du føler og fisker etter hvor du er, før han selv sier noe. Dere har jo allerede et seksuelt forhold så han trenger ikke noe "sjelevenn-prat" hvis det skulle kun vært for å lokke deg i sengen. Hvor gammel er han? 

• Liker 1
Skrevet

Her hinter han jo, og venter på bekreftelse fra deg.

Anonymkode: 1b0c2...4b8

• Liker 2
Skrevet
Kattugla skrev (44 minutter siden):

Hvor mye har du sagt til han? Jeg synes egentlig det høres mest ut som han er usikker på hva du føler og fisker etter hvor du er, før han selv sier noe. Dere har jo allerede et seksuelt forhold så han trenger ikke noe "sjelevenn-prat" hvis det skulle kun vært for å lokke deg i sengen. Hvor gammel er han? 

Det samme tenkte jeg. Kanskje han også synes TS er vanskelig å lese og derfor fisker litt etter hvordan hun ser på relasjonen. 

Anonymkode: 69c45...7a6

• Liker 1
Skrevet

Det kan høres ut som han varierer med å være varm så kald. 

Han kan bruke deg, men også være usikker på seg selv og derfor tuller han. Du burde heller ta en prat med han. Få en endelig avklaring. Enten blir dere sammen, eller så kutter dere. 

om dere blir sammen, burde varm/kald kuttes fra hans side. Det skaper, som du selv erfarer nå, usikkerhet. 

Anonymkode: 98f1f...54b

Skrevet

Her er det vel strengt tatt du som skaper usikkerhet, hvis han har forsøkt å ta dette opp uten å få noen form for bekreftelse

Skrevet
Kattugla skrev (7 timer siden):

Han er 28. 

- TS

Skrevet

Jeg har tenkt at jeg også muligens er vanskelig å lese, det er jo bare så tydelig for meg for det er jeg som føler det, så det er fullt mulig at det stemmer at jeg skulle vært flinkere på å vise det. Jeg sier aldri imot hans tull om at vi er kjærester og sjelevenner for eksempel. 

Skal ta en samtale om det med han når jeg kommer tilbake etter juleferien. Setter veldig stor pris på deres perspektiv! :) 

-TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har tenkt at jeg også muligens er vanskelig å lese, det er jo bare så tydelig for meg for det er jeg som føler det, så det er fullt mulig at det stemmer at jeg skulle vært flinkere på å vise det. Jeg sier aldri imot hans tull om at vi er kjærester og sjelevenner for eksempel. 

Skal ta en samtale om det med han når jeg kommer tilbake etter juleferien. Setter veldig stor pris på deres perspektiv! :) 

-TS

Det tror jeg er det lureste du kan gjøre. Jeg heier på deg! 🤗

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...