AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Del Skrevet 29. desember 2020 Hvorfor spiser folk mye av mat alle VET ikke er sunt? Som f.eks Mc Donalds, pizza, godterier og potetgull? Også den brusen. Folk bruker jo brus som tørstedrikk! Jeg lurer på om det er for de gir faen, eller vet de faktisk ikke bedre? Har flere på snapchat som spiser snop så å si hver eneste dag, og snapper det uten skam. Både voksne og barn «kooooser» seg med ei svær skål smågodt + potetgull på en mandag liksom, og igjen onsdag, og igjen torsdag osv osv. HVA ER GREIA? Blir rett forbanna jeg, bryr de seg ikke om kroppen sin?! Anonymkode: 4d909...a1c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 Populært innlegg #2 Del Skrevet 29. desember 2020 Fordi det smaker godt vel 😂 ferdig. Anonymkode: 7759e...6cf 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøyamor Skrevet 29. desember 2020 #3 Del Skrevet 29. desember 2020 Lurer på det samme stadig vekk. Kjenner ei som er kokk, hun spiser kun dritt mat og MYE snop. Tror det er fordi hun står i matos hele dagen på jobb, så gidder hun ikke lage skikkelig mat hjemme. Jeg også blir sur når jeg ser slikt. Sur og genuint lei meg. Når folk sier Toro lasagne er favoritt maten blir jeg genuint lei meg for vedkommende har jo aldri smakt god mat av ekte råvarer. Og enda verre - folk som mater barna sine slik mat. Går nokk veldig mye på selvkontroll, alle har jo lyst på sukker. Jeg og vil ha sjokolade når jeg er små sulten på butikken, men selvkontroll gjør ar jeg ikke kjøper den snickersen med kassa. Ikke alle har den evnen. Tror det koker ned til; 1; De gir faen 2; lavere iq 3; latskap 4; ikke eksisterende selvkontroll 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillEve Skrevet 29. desember 2020 #4 Del Skrevet 29. desember 2020 Fordi det er digg? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #5 Del Skrevet 29. desember 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor spiser folk mye av mat alle VET ikke er sunt? Som f.eks Mc Donalds, pizza, godterier og potetgull? Også den brusen. Folk bruker jo brus som tørstedrikk! Jeg lurer på om det er for de gir faen, eller vet de faktisk ikke bedre? Har flere på snapchat som spiser snop så å si hver eneste dag, og snapper det uten skam. Både voksne og barn «kooooser» seg med ei svær skål smågodt + potetgull på en mandag liksom, og igjen onsdag, og igjen torsdag osv osv. HVA ER GREIA? Blir rett forbanna jeg, bryr de seg ikke om kroppen sin?! Anonymkode: 4d909...a1c Når jeg overlever kostholdsfanatikerne på min egen alder, skal jeg godte meg, med tre kilo smågodt. Anonymkode: 05ccc...bb0 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #6 Del Skrevet 29. desember 2020 Fordi det smaker godt. Om det ikke hadde smakt godt hadde da ingen spist det. Hadde selleri smakt godt, hadde alle spist det. Anonymkode: e2204...520 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet 29. desember 2020 #7 Del Skrevet 29. desember 2020 Hvorfor blir du forbanna over hva andre velger å gjøre med livet sitt? Spiser det jeg vil jeg! Godis = NAM! 🥰 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 29. desember 2020 #8 Del Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når jeg overlever kostholdsfanatikerne på min egen alder, skal jeg godte meg, med tre kilo smågodt. Anonymkode: 05ccc...bb0 Smågodte deg skikkelig?😁 Jeg spiser mye junk, fordi jeg fra naturens side forblir slank samme fanken hva jeg tar inn. Og fordi jeg elsker alt som er salt, søtt og fett. Trener flere dager i uken og har en aktiv jobb. Hadde brydd meg mer om å spise sunt hvis jeg hadde hatt barn, f.eks. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #9 Del Skrevet 29. desember 2020 Frøyamor skrev (3 minutter siden): Lurer på det samme stadig vekk. Kjenner ei som er kokk, hun spiser kun dritt mat og MYE snop. Tror det er fordi hun står i matos hele dagen på jobb, så gidder hun ikke lage skikkelig mat hjemme. Jeg også blir sur når jeg ser slikt. Sur og genuint lei meg. Når folk sier Toro lasagne er favoritt maten blir jeg genuint lei meg for vedkommende har jo aldri smakt god mat av ekte råvarer. Og enda verre - folk som mater barna sine slik mat. Går nokk veldig mye på selvkontroll, alle har jo lyst på sukker. Jeg og vil ha sjokolade når jeg er små sulten på butikken, men selvkontroll gjør ar jeg ikke kjøper den snickersen med kassa. Ikke alle har den evnen. Tror det koker ned til; 1; De gir faen 2; lavere iq 3; latskap 4; ikke eksisterende selvkontroll Så å avskrive folk med spiseforstyrrelser av typen overspising, bingeating...med lavere iq?? Jeg synes i grunn den holdningen vitner om lav iq eller kanskje eq. Noen er sikkert late eller gir faen, men det er jaggu en real andel som sliter vanvittig og har skamfølelse nok selv uten holdningene dine, som kommer på toppen. Nei jeg er ikke kraftig overvektig selv forresten. Anonymkode: a22f5...d23 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #10 Del Skrevet 29. desember 2020 Nytelse? Det ligger i de fleste av oss. Anonymkode: fa4c0...fb9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 29. desember 2020 #11 Del Skrevet 29. desember 2020 Frøyamor skrev (17 minutter siden): Lurer på det samme stadig vekk. Kjenner ei som er kokk, hun spiser kun dritt mat og MYE snop. Tror det er fordi hun står i matos hele dagen på jobb, så gidder hun ikke lage skikkelig mat hjemme. Jeg også blir sur når jeg ser slikt. Sur og genuint lei meg. Når folk sier Toro lasagne er favoritt maten blir jeg genuint lei meg for vedkommende har jo aldri smakt god mat av ekte råvarer. Og enda verre - folk som mater barna sine slik mat. Går nokk veldig mye på selvkontroll, alle har jo lyst på sukker. Jeg og vil ha sjokolade når jeg er små sulten på butikken, men selvkontroll gjør ar jeg ikke kjøper den snickersen med kassa. Ikke alle har den evnen. Tror det koker ned til; 1; De gir faen 2; lavere iq 3; latskap 4; ikke eksisterende selvkontroll Unødvendig av deg. Folk har ulike grunner, og det er ikke opp til deg å bli sur på hva andre gjør. Jeg er singel, og gidder (sjeldent) å bruke masse tid på å lage mat til kun meg selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 29. desember 2020 #12 Del Skrevet 29. desember 2020 (endret) I mitt tilfelle er det en spiseforstyrrelse. Spiseforstyrrelsen fikk jeg etter en barndom med mishandling. Mat ble min eneste trøst og jeg smugspiste mye og var en del alene og redd og spiste sukker og fett for å overleve. God mat trøstet mye bedre enn ikkesågod mat, som betyr at jeg spiste mye godteri, kaker og boller i smug... Har faktisk klart å svinge mellom BMI på 22 og 24 i de fleste av mine voksne år likevel. Men det krever enorm innsats og jeg tenker på mat 24/7. Nå er jeg 2kg overvektig og vil gjerne ned i vekt. Men har en skikkelig dårlig periode og vet ikke om jeg klarer det akkurat nå. Du kan mene jeg har lav selvkontroll, men dersom du aldri har slitt med en spiseforstyrrelse så vet du faktisk ikke hva du snakker om og du fremstår som dum selv når du sier jeg har lav IQ fordi jeg ikke skjønner bedre. Jeg skjønner meget godt, men det er ikke så lett å gjøre noe med det. Folk dør av anoreksia også, men de er tynne så de er ikke like dumme som oss overvektige som har spiseforstyrrelse? Endret 29. desember 2020 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #13 Del Skrevet 29. desember 2020 Fordi det er i perioder det enste som gir meg glede.......triste greier Anonymkode: 0d0a2...025 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #14 Del Skrevet 29. desember 2020 28 minutter siden, Expandable86 said: Smågodte deg skikkelig?😁 Det må sies at jeg følger med på vekt, kolesterol, blodtrykk og sånt. Men helsefanatikere irriterer meg faktisk. Anonymkode: 05ccc...bb0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #15 Del Skrevet 29. desember 2020 Jeg spiste masse usunt da jeg slet psykisk på grunn av en barndom full av mishandling. Det er en god del av oss dessverre. Anonymkode: 4653e...ba9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #16 Del Skrevet 29. desember 2020 Jeg har fryktelig høy IQ, men mat fra mcdonalds og sjokolade smaker da godt likevel. Og kroppen min fungerer akkurat som den skal, takk. Anonymkode: 384b0...a21 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #17 Del Skrevet 29. desember 2020 Det er billigere Anonymkode: 0800b...f06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 29. desember 2020 #18 Del Skrevet 29. desember 2020 Undrer meg mer over folk som lever på trist, smakløs mat og drikker te som smaker ugress. Jeg har ikke nok matlyst til at jeg får i meg tilstrekkelige kalorier dersom kostholdet skulle bestått av knekkebrød og salat. Hvis det ikke er noe digg i kjøleskapet så har jeg ingen problemer med å gå sulten istedet. Sult plager meg ikke når maten ikke frister. Det hender jeg har perioder der jeg skjerper meg litt, men da går jeg rundt med kronisk søtsug og hater livet. Jeg har selvkontroll til månen om jeg VIL, men jeg VIL ikke leve så kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #19 Del Skrevet 29. desember 2020 Folk er viljesvake om de spiser for mye av det. Eller de gir fingeren til sin egen helse. Anonymkode: a956e...e84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #20 Del Skrevet 29. desember 2020 14 minutter siden, Tamsi said: Undrer meg mer over folk som lever på trist, smakløs mat og drikker te som smaker ugress. Jeg har ikke nok matlyst til at jeg får i meg tilstrekkelige kalorier dersom kostholdet skulle bestått av knekkebrød og salat. Hvis det ikke er noe digg i kjøleskapet så har jeg ingen problemer med å gå sulten istedet. Sult plager meg ikke når maten ikke frister. Det hender jeg har perioder der jeg skjerper meg litt, men da går jeg rundt med kronisk søtsug og hater livet. Jeg har selvkontroll til månen om jeg VIL, men jeg VIL ikke leve så kjipt. Finnes annet en knekkebrød og salat. skulket du skolekjøkkenet? Anonymkode: a956e...e84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå