Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan formulerer man seg når man allerede har et vikariat i avdelingen, men vil søke på en fast stilling. Jeg har ikke startet i jobben, så jeg kan ikke skrive noe om hva jeg kan i bedriften enda. Men det er samme personer som skal lese søknad og foreta intervjuet, så det blir jo litt rart å sende inn samme søknad som sist. Det er en liten bedrift/avdeling. 

Anonymkode: 24109...8db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo på en måte ikke skrive noe særlig annet enn den første søknaden som fikk deg vikariatet. Ville heller ha sendt en melding til kontaktpersonen på annonsen, og spurt hvordan du skal gå frem :)

Det er jo helt forståelig at du heller vil ha fast enn vikariat :) 

Skrevet
mjauritz skrev (1 time siden):

Du kan jo på en måte ikke skrive noe særlig annet enn den første søknaden som fikk deg vikariatet. Ville heller ha sendt en melding til kontaktpersonen på annonsen, og spurt hvordan du skal gå frem :)

Det er jo helt forståelig at du heller vil ha fast enn vikariat :) 

Det er sjefen min og jeg møter han neste uke innen søknadsfristen. Burde jeg sende en Mail eller vente til jeg møter ham?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er sjefen min og jeg møter han neste uke innen søknadsfristen. Burde jeg sende en Mail eller vente til jeg møter ham?

Ville ha sendt en mail og sagt noe i retning av "jeg ser det er lyst ut en fast stilling som er lik den jeg har fått vikariat på, hva tenker du om at jeg søker på denne? Jeg gleder meg til å starte, men hadde vært ideelt for meg å ha noe fast hos dere" eller noe sånn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...