Gå til innhold

Mistet sexlyst med mannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forhistorie: Vi har vært prøvere i noen år nå, har vært til utredning begge to og alt er tilsynelatende helt i orden. 

Problemet: min mann er så «gira» på å få barn at det nå har tatt over hele livet våres, føles det som. Jeg ønsker barn jeg også, absolutt, men jeg tror også at det skjer når det skjer, det er ikke noe å stresse med..

Hans stress rundt dette har resultert i at jeg nå har mistet full tenning for hele mannen. Det er ett KONSTANT mas om barn og sex. Jeg har tatt det opp flere ganger, på flere forskjellige måter at dette er ikke sånn jeg klarer å leve eller som på noe som helst måte er fruktbart for våres intime samliv, fra min side... allikevel stopper det ikke...Nå har han til og med startet å miste ereksjon under sex, tilsynelatende på grunn av stresset/tanken rundt det at NÅ MÅ VI BLI GRAVIDE.......

Nå har jeg kommet dit at all sexlyst, spenning og morsomhet rundt dette er borte. Jeg elsker mannen min og ønsker ikke noen andre, men jeg må innrømme at dette er vanskelig. 

Noen som har vært i samme situasjon? Eller har tanker, grep, hva som helst konstruktivt å komme med? Jeg begynner å bli sliten. 

Anonymkode: 62323...080

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv prøvd i over et halvt år (ikke lenge i forhold). Hadde ingen sexlyst da vi startet prøvingen, grunnet bivirkning av prevensjon. 

Den første prøveperioden var se lysten tilbake, og etter det har jeg hatt nesten null sexlyst. 

I flere måneder så har jeg kun sex fordi jeg synes synd på min mann som har gått så lenge uten utløsning, og rundt eggløsning er det fabrikk sex. 

Det verste er at nå har vi MYE sex kontra de siste årene.. Jeg kunne fint gått med sex 0-1 ganger per måned. Og flere måneder uten hadde ikke vært nooooe problem for meg. 

Tror det hadde vært bedre for deg om din mann ikke vet når du har eggløsning, så slipper han å føle presset. Si at det er enda lenge til eggløsning, så slapper han av og du slipper å føle presset, og kanskje kan nyte det 😉

Anonymkode: 4864b...97a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...