AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Ser mange, spesielt menn, hevder å ikke huske at de var utro pga fylla. Jeg vet mange kan ha blackout selv om de ser ut til å være oppegående. . Likevel, er det virkelig mulig å gjennomføre samleie dersom promillen er så høy at man ikke husker noe som helst? Anonymkode: 1043d...d80
candykiss Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 Nei dette er bare noe svada de sier for å prøve å «unnskylde» utroskapen. Burde vert skuddpremie på slik dumskap. 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Tydeligvis. Men om de så ligger der i senga og ikke får den opp, så er det uansett utroskap i mine øyne. Og mannfolk som drikker så mye at de ikke husker om de har vært utro eller ikke, er noe å samle på. Ikke kan du stole på de heller. Anonymkode: 5b212...8f5 6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 Ja det er fullt mulig. Ikke alle trenger å ha veldig høy promille før de får blackout. har selv opplevd dette, så snakker av erfaring. Hadde sex med mannen min, null minner neste morgen. Han sier at ja, selvsagt var jeg full, men ikke sånn at jeg ikke forsto mine egne valg om du skjønner. Anonymkode: de48c...733 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #7 Skrevet 29. desember 2020 Ja. Jeg har fått blackout tidligere. Husker ikke noe av samleie.. Anonymkode: 99e59...3fd 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #8 Skrevet 29. desember 2020 Mange nordmenn bruker alkohol for å få et slags frikort. Frikort til å tørre og bli kjent med noen, frikort til utroskap osv. Alkoholen gir en slags lev i nuet og gi f*** holdning. Der og da vet selvsagt folk hva de gjør, og hvem de gjør, hvis ikke er det voldtekt. De bare blåser i konsekvensene. Jeg tror ofte utroskaps blackout er en unnskyldning. Det betyr ikke at blackout ikke finnes, men i nuet har folk tatt et valg. Anonymkode: bd127...3e0 2
Frøyamor Skrevet 29. desember 2020 #9 Skrevet 29. desember 2020 candykiss skrev (11 minutter siden): Nei dette er bare noe svada de sier for å prøve å «unnskylde» utroskapen. Burde vert skuddpremie på slik dumskap. Burde vært skuddpremie på damer som kjøper den løynen. 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #10 Skrevet 29. desember 2020 Jeg hadde for mange år siden ett one night stand, og jeg husker ingenting av det. Kunne ikke tro det dagen derpå. Fremdeles i tvil den dagen i dag, men siste jeg husker er taxien på vei hjem fra byen.. Var singel da, så ikke utro 😅 Anonymkode: e521d...a95 1
Rant Skrevet 29. desember 2020 #11 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja det er fullt mulig. Ikke alle trenger å ha veldig høy promille før de får blackout. har selv opplevd dette, så snakker av erfaring. Hadde sex med mannen min, null minner neste morgen. Han sier at ja, selvsagt var jeg full, men ikke sånn at jeg ikke forsto mine egne valg om du skjønner. Anonymkode: de48c...733 Ja, men du er kvinne. Ikke mann. Det er snakk om utførelsen under høy promille - og de fleste menn, om de ikke er alkoholikere (vant til høy promille) vil ha store problemer med å i det hele tatt få ereksjon. Er man på black out stadiet - fungerer ikke resten av kroppen som den skal heller. Det sier seg selv. 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #12 Skrevet 29. desember 2020 Hadde sex med en kollega på julebord, han drakk tett hele kvelden, typ 10-15 enheter men klarte fint å ha sex hele natta. Han sa dagen derpå at han skulle ønske han husket flere detaljer🤷🏻♀️ Anonymkode: 31f8b...81d
Rant Skrevet 29. desember 2020 #13 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hadde sex med en kollega på julebord, han drakk tett hele kvelden, typ 10-15 enheter men klarte fint å ha sex hele natta. Han sa dagen derpå at han skulle ønske han husket flere detaljer🤷🏻♀️ Anonymkode: 31f8b...81d Da tålte han nok mye alkohol. Om han var utro - kan det være han vil blokke ut hva som skjedde, om ikke, så kan det hende han ikke ønsket å huske så mye uansett. 1
AnonymBruker 42 Skrevet 29. desember 2020 #14 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser mange, spesielt menn, hevder å ikke huske at de var utro pga fylla Nå må du ta deg en tur på "google", tror jeg... Dette med å ikke huske "noe som helst" er ett utpreget "dame-fenomen"... Når det kommer til å gjennomføre samleie (sånn rent fysisk), så er nok det mye letter for damer enn for menn, vil jeg tru. Jeg får "fylle-snoppen" ved å bare være på "brisen-stadiet", men det er nok ikke tilfellet for menn flest, tror jeg... Jeg kan selv telle på en hånd de gangene jeg har hatt halvvis "brownout" ( og jeg "spytter ikke i glasset", for å si det sånn) Det hele kommer an på hvordan du definerer "gjennomføre", I guess 😅 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #15 Skrevet 29. desember 2020 Så når mannen min kommer hjem fra guttetur og må legge kortene på bordet fordi han har smittet meg med noe faenskap så er historien om at «jeg var så full at jeg ikke husker noe samleie/hun må ha puttet noe i drinken min» bare bullshit? Anonymkode: 339ef...b4a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #16 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så når mannen min kommer hjem fra guttetur og må legge kortene på bordet fordi han har smittet meg med noe faenskap så er historien om at «jeg var så full at jeg ikke husker noe samleie/hun må ha puttet noe i drinken min» bare bullshit? Anonymkode: 339ef...b4a 😂😂😂 Anonymkode: a6a4e...a8d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #17 Skrevet 29. desember 2020 Har selv vært så full at jeg ikke husker å hatt sex med kjæresten min. Så det er fult mulig. Potensen min er 100% selv om jeg er dritings. Anonymkode: 3d3ed...093 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå