Gå til innhold

Gravidklær av høy kvalitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! Jeg er på utkikk etter gravidtøy av god kvalitet. Synes mye av boob, h&m og bonprix ser og føles billig ut.

Ønsker ikke å gå med «vanlige klær» i større størrelser, for jeg synes ikke det sitter noe pent. 

Finnes det dyrere gravidklær av god kvalitet som man kan få tak i her i Norge? I så fall hvor?

Anonymkode: 1f13f...e0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvaliteten på boob er fantastisk, jeg har t-skjorter derifra som er 12 år gamle og like stretchy som de nye fra i fjor. 

Bonprix ville jeg styrt unna. 

Mamalicious er litt midt på treet, men buksene derifra har bedre kvalitet enn hm sine.

Anonymkode: 961cc...bef

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvaliteten på boob er fantastisk, jeg har t-skjorter derifra som er 12 år gamle og like stretchy som de nye fra i fjor. 

Bonprix ville jeg styrt unna. 

Mamalicious er litt midt på treet, men buksene derifra har bedre kvalitet enn hm sine.

Jeg liker ikke boob. Alt er laget i viskose og klenger seg til kroppen. Veldig klaustrofobisk å gå med og så fester alt av støv seg til det. Det er sikkert OK i t-skjorter, men ønsker litt forskjellige typer klær.

Finnes det andre merker enn de jeg har nevnt i hovedinnlegget? 

Synes manaliscious ser litt bedre ut, så kanskje jeg skal prøve ut en bukse der.

Skrevet

Har ikke funnet noe selv, så vurderer å gå til innkjøp av kjoler og lange gensere med stretch i som jeg kan ha strømpebukse under. Så lenge det ikke sitter stramt på magen kan det jo brukes etter graviditeten også.

Anonymkode: cf983...bdc

Skrevet

Det er jo bare å velge gode materialer, og prøv å holde deg unna fast fashion (Zara, H&M, Cubus osv).

Har du kikket litt på zalando, eller googlet litt på engelsk? 

Anonymkode: eafb8...806

Skrevet

Jeg har vært fornøyd med seraphina. Kjøpt på reise, men Zalando selger også noe. 

Anonymkode: 017f1...6e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg liker ikke boob. Alt er laget i viskose og klenger seg til kroppen. Veldig klaustrofobisk å gå med og så fester alt av støv seg til det. Det er sikkert OK i t-skjorter, men ønsker litt forskjellige typer klær.

Finnes det andre merker enn de jeg har nevnt i hovedinnlegget? 

Synes manaliscious ser litt bedre ut, så kanskje jeg skal prøve ut en bukse der.

Du kan evt sjekke ut mom2mom også. :)

De har det på babyshop hvertfall.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan evt sjekke ut mom2mom også. :)

De har det på babyshop hvertfall.

Takk! Skal sjekke det ut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har ikke funnet noe selv, så vurderer å gå til innkjøp av kjoler og lange gensere med stretch i som jeg kan ha strømpebukse under. Så lenge det ikke sitter stramt på magen kan det jo brukes etter graviditeten også.

Anonymkode: cf983...bdc

Jeg hadde endel kjoler sist svangerskap, men etter babyen kommer er kjoler veldig upraktisk. Får jo ikke ammet i kjole, med mindre det er spesialkjoler. Men ser litt ut som det blir det jeg også må gjøre. 

Skrevet

Det er jo bare å velge gode materialer, og prøv å holde deg unna fast fashion (Zara, H&M, Cubus osv).

Har du kikket litt på zalando, eller googlet litt på engelsk? 

Anonymkode: eafb8...806

Sjekket på Zalando, men det som hadde anmeldelser var om dårlig passform og ellers var det stort sett tights eller joggebukser. 

Skrevet

Jeg har vært fornøyd med seraphina. Kjøpt på reise, men Zalando selger også noe. 

Anonymkode: 017f1...6e7

Seraphina har jeg ikke hørt om! Det skal jeg sjekke ut. 

Skrevet

Seraphina (seraphine(?)) ser ganske bra ut! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...