Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #1 Skrevet 10. august 2005 Dette er et helt nytt middel mot migrene, som kommer i butikkene neste uke. Vet det har blitt gjort masse brukertester av det allerede, og derfor lurer jeg på om noen her har prøvd det? Og om det hadde noen virkning? Takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #2 Skrevet 12. august 2005 Dytter denne opp igjen jeg, i tilfelle det er noen flere her som kanskje vet..
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #3 Skrevet 17. august 2005 har prøvd Nomigra, helt topp, det beste som har hendt meg !!!
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #4 Skrevet 17. august 2005 Da "gleder" jeg meg til jeg får prøvd selv!
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #5 Skrevet 23. august 2005 Alle som har migrener--løp og kjøp! Det høres kjempe bra ut!
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #6 Skrevet 23. august 2005 Har prøvd nå, men ikke noen virkning!!! Håper den virker neste gang.. Men alle andre jeg kjenner som har prøvd har hatt supervirkning, så ja, løp og kjøp alle andre med migrene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå