AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Han er med som «tidligere alkoholiker» i episoden om alkohol. Her viser han hvordan man kan gjemme flaskene som man drikker (type ha ølboks i cola-beger eller hvordan han pleide å fylle sprit på antibacen som står på kontoret) - og demonstrerer derpå ved å drikke både ølen og spriten. Han sier så at «hehe, det er jo ikke å anbefale kanskje, men sånn kan det gjøres». Bare meg som synes det var usmakelig? Anonymkode: ea6e1...03a 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Usmakelig? Hvorfor det? Anonymkode: bfc47...d2e 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Jeg synes hele den episoden var veldig usmakelig. De snakket så varmt om å drikke at jeg nesten fill lysst til å ta meg et glass. Og å vise sånne tips som jeg er helt sikker på at flere mennesker kommer til å ta til seg og bruke.. nei, det var en dårlig episode. Anonymkode: 6c527...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg synes hele den episoden var veldig usmakelig. De snakket så varmt om å drikke at jeg nesten fill lysst til å ta meg et glass. Og å vise sånne tips som jeg er helt sikker på at flere mennesker kommer til å ta til seg og bruke.. nei, det var en dårlig episode. Anonymkode: 6c527...3ce Nei, nå får det sannelig være nok! At folk liksom skal bli påvirket av denne episoden? Folk har en fri vilje og må gjøre som de vil, ikke skylde på hederlige Maria Stavang for alkoholproblemer? Nei, det blir å dra det altfor langt! Anonymkode: bfc47...d2e 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #5 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Usmakelig? Hvorfor det? Anonymkode: bfc47...d2e At en som står fram som alkoholiker drikker på TV? Og spøker om hvordan han pleide å gjemme drikken og gir «tips» til andre hvordan de kan skjule drikkingen sin? Anonymkode: ea6e1...03a 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): At en som står fram som alkoholiker drikker på TV? Og spøker om hvordan han pleide å gjemme drikken og gir «tips» til andre hvordan de kan skjule drikkingen sin? Anonymkode: ea6e1...03a Nå holder det! Du tolker alt i verste mening! Det han sier er jo vel så mye tips til hvordan man kan oppdage at folk sliter med alkoholproblemer! Anonymkode: bfc47...d2e 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #7 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå holder det! Du tolker alt i verste mening! Det han sier er jo vel så mye tips til hvordan man kan oppdage at folk sliter med alkoholproblemer! Anonymkode: bfc47...d2e Hvorfor så sint? Å stå fram som alkoholiker, snakke om det og for deretter å drikke (på TV)... usakelig. Og lite respekt for «diagnosen» alkoholisme. Anonymkode: ea6e1...03a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå