Gå til innhold

Hva kan gi bedre sædsmak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eventuelt ta bort den vonde smaken? 

Mannen sin sæd var ikke noe problem å svelge før... Nå synes jeg det smaker forferdelig. 

Jeg elsker å suge til han kommer, og det føles feil å skulle slutte med det jeg driver med rett før utløsningen. Hadde blitt så skuffet om mannen alltid sluttet å slikke meg akkurat når jeg skal komme liksom 🤷🏼‍♀️

Vi spiser som før, han har sluttet å røyke... Jeg aner ikke hva som gjør det 😖

Anonymkode: 4707f...f54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han har sluttet å røyke så har han sikkert begynt å trene kanskje? Og drikke mye proteindrikker? Spiser han vitaminer han ikke har tatt før? Medisiner han har begynt på?

Skrevet
visp skrev (21 minutter siden):

Om han har sluttet å røyke så har han sikkert begynt å trene kanskje? Og drikke mye proteindrikker? Spiser han vitaminer han ikke har tatt før? Medisiner han har begynt på?

Han er i samme form som alltid. Vi er aktive i form av at vi går mye på tur, blir rastløse av å sitte inne.. Men drar ikke på treningssenter. 

Ingen nye vitaminer. Tar kanskje tran litt oftere enn før... Føler kanskje ikke jeg burde hindre han i det. 

Skrevet

Se episoden av sex and the city som handler om dette. Mange forslag der 😝

Anonymkode: 44cbb...339

Skrevet

Jeg svelger ikke... tar han i munnen, men lukker svelget med tungen, slik at sæden renner ut igjen av munnen min.

Blir liten smak da...

Anonymkode: feafa...e49

Skrevet

Kanel og ananas!

Anonymkode: 02f09...993

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Se episoden av sex and the city som handler om dette. Mange forslag der 😝

Anonymkode: 44cbb...339

Hvilken sesong og episode...? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg svelger ikke... tar han i munnen, men lukker svelget med tungen, slik at sæden renner ut igjen av munnen min.

Blir liten smak da...

Jeg forstår ikke hva du mener. Hvordan skubber du det ut, når tungrn er bak? 😊 jeg vil helst svelge det fortest mulig for å få bort smaken... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanel og ananas!

Anonymkode: 02f09...993

Gir dårlig eller god smak? 

Skrevet

Mye sterkt krydret mat, giftstoffer, kaffe, inaktivitet osv. Alt kan påvirke smaken, samt store endringer i kosthold - mange variabler, rett og slett.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår ikke hva du mener. Hvordan skubber du det ut, når tungrn er bak? 😊 jeg vil helst svelge det fortest mulig for å få bort smaken... 

Lar det renne ut... dytter det ut med tungen. Har alltid en klut/papir tilgjengelig 

Skrevet

Tror det er på samme måte som med medisin og sunne ting, etter verre det smaker desto bedre effekt. Visst ikke må han spise ananas, da får det effekten som tran med sitronsmak, eller vitaminbjørner. 

Anonymkode: 73101...dba

Skrevet

Har hørt at ananas kan hjelpe og tror absolutt det ligger noe i det. Jeg har dog sugd mange menn som har dårlig livsstil og de har smakt ok. Så det kan jo være andre ting som påvirker smak annet enn om de røyker eller spiser dårlig? 

Anonymkode: 0fd8f...eeb

Skrevet

Splenda i følge Jan Thomas 🙊

Anonymkode: 02847...89e

Skrevet

Kosthold. Kosthold. Kosthold. 
Hvis han spiser dritt - smaker han dritt. 

• Liker 1
Skrevet

Få ham til å drikke mer vann. 

Skrevet

Sæd får søt og god smak om han drikker juice en god stund før du svelger. Noen glass Tropical juice gir god smak På sæden. Bare å svelge i vei😋

Anonymkode: 7ad12...c91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...