AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Hei. 🙂 Er det noen der ute som har kjent eggløsningssmerter? Hvordan kjennes disse ut for deg? Og akkurat hvor i magen kjennes de? Anonymkode: 93581...2d0
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 Det varierer. Noen ganger merker jeg ikke noe. Men som oftest merker jeg den. Blir super øm nederst i magen. Sånn så det gjør vondt bare å bevege på seg. Varer heldigvis som regel bare en dag. Den mnd her var det veldige smerter, måtte ta smertestillende. Og fikk positiv graviditetstest på juleaften😊 Anonymkode: 25731...be3
kaleidoskop Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Jeg har aldri kjent det før jeg begynte å prøve å bli gravid. Den perioden, på flere år, ble jeg veldig kjent med kroppen. Eggløsning kjennes hos meg ut som veldig milde menssmerter.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 Kjenner det godt! Får verking/smerter på siden av magen i rundt to dager. Av og til på en side, og av og til på begge. Merker det veldig når det begynner å nærme seg. Det er en helt annen følelse/ smerte enn menssmerter for min del. Anonymkode: c4abc...110
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #7 Skrevet 29. desember 2020 Jeg kjenner det stikker og er ømt i eggstokkene og kan være vondt å f. Eks. gå og trampe hælene i hard asfalt. Pluss at jeg blir oppblåst. Anonymkode: 95e60...f82
Gjest Tamsi Skrevet 29. desember 2020 #8 Skrevet 29. desember 2020 Jeg får ganske vondt, det kjennes som en kraftig muskelstrekk ca 5-10 cm inn under huden, nede i høyre/venstre del av magen. Jeg googler ofte blindtarmbetennelse på grunn av dette. Synes ikke det ligner menssmerter, jeg synes eggløsningssmerter kjennes ut som en skade, menssmerter er mer "sliten muskel". Som den syresvia i magen når man ikke ķlarer å ta flere situps, bare at den varer myye lenger.
Amatariel Skrevet 29. desember 2020 #9 Skrevet 29. desember 2020 Ikke kjent det så mange ganger, men ene gangen jeg kjente det var det skikkelig magesmerter der jeg lå i fosterstilling og vred meg på natten (ble gravid på denne eggløsningen) En annen gang varte det mye kortere, men klare tydelige stikk. Fikk problemer med å gå fra bilen og opp trappen hjemme med handleposer. Måtte stoppe halvveis og ta meg for da det kom en kort akutt smerte.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #10 Skrevet 29. desember 2020 Stikkninger i sidene, varierer hvilken. Murringer, eggehvit og slimete utflod. Så blir jeg også ganske kåt den dagen 🙈 Anonymkode: c6ae9...7f3
GammelKaktus Skrevet 29. desember 2020 #11 Skrevet 29. desember 2020 Som menssmerter.. 😕 Jeg kjente aldri noe til eggløsning før jeg fikk barn men nå får jeg den akkurat når jeg skal og jeg kjenner øyeblikket det slår inn.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #12 Skrevet 29. desember 2020 Jeg kjenner ett rykk i den ene eller andre eggstokken. Det er ikke vondt, mer en bekreftelse om at det er nå. Som bekrefter som forrige bruker skriver hvorfor jeg er så kåt Anonymkode: 159c6...769
Aprikostwist Skrevet 29. desember 2020 #13 Skrevet 29. desember 2020 Jeg kjente det ikkke før etter jeg hadde vært gravid. Så skjønte ingenting når dr verket som bare det på ene side. For meg er det verre en menssmerter.
Laura80 Skrevet 30. desember 2020 #14 Skrevet 30. desember 2020 Oppblåst og «menssmerter» ved eggløsning. Noen sykluser kraftigere enn andre. Enkleste eltegn føler jeg er å kjenne på livmortappen. Den Må være åpen for å kunne bli gravid. Før jeg lærte meg å kjenne på den hadde jeg null peiling.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #15 Skrevet 30. desember 2020 Som menssmerter, men konsentrert bare på den ene siden. Jeg hadde det sterkere før jeg fikk barn, da var det plagsomt, nå er det så svakt at jeg ikke tenker særlig over det. Anonymkode: 27d16...da7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #16 Skrevet 30. desember 2020 Som menssmerter kun på én side, mer avgrenset og lokalt. Ikke alle kjenner det, du kan telle dagene fra neste menstruasjon og se om du kjenner noe ubehag når du har eggløsning. Anonymkode: a861d...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå