AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Del Skrevet 28. desember 2020 Ja, i dag var det fjerde dagen der jeg har så vondt når jeg svelger. Drikke gjør vondt, spise er enda verre. Ingen feber, ingen andre symptomer. Noe vits å dra til lege ? Anonymkode: ddc2e...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Del Skrevet 28. desember 2020 Ville tatt en koronatest 🙂 Om den er negativ hadde jeg dratt til legen. Anonymkode: 3ec98...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Del Skrevet 28. desember 2020 Det kan være så mangt, men når du ikke har feber eller hvite flekker på mandlene er det nok en viral halsbetennelse, og ta er det bare tiden du trenger. Ta deg en paracet og ibux, drikk og spis kaldt. Iskrem hjelper veldig på en sår hals. Hvis det ikke er over på torsdag så ringer legen. Blir du akutt verre ringer du tidligere. Du bør absolutt vurdere å ta en koronatest før du drar tilbake til jobb. Anonymkode: b3370...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #4 Del Skrevet 28. desember 2020 Har vært på hytta, ikke møtt en sjel de siste 5 dagene. Korona test får jeg ta når jeg reiser hjem om en uke. Men trodde ikke svelg vansker var et symptom. Sår hals ja, men merker bare til dette når jeg svelger. Anonymkode: ddc2e...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå