AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Synes den gruppa er helt høl i huet,men etter tips fra kg tråden gikk jeg innpå der og der kunne jeg se st wn jeg er venn med er medlem der. Personen har 3 barn,jeg synes det er ganske sykt. Hva tenker dere? Mange som er medlem der uten grunn? Anonymkode: 29a5c...2a4 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 De fleste med mange venner på fb, har nok noen som er med der. Årsakene til at noen er med, er sikkert svært varierende og forhåpentlig er ikke alle medlemmene like kokko som flere postere der inne. Mange lever nok med barnevernsfrykt i dag og det kan være en grunn. Anonymkode: 5c661...e13 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 Sikkert noen som har meldt seg inn for å lese også, ikke alle som vet at gruppen er offentlig og at man ikke behøver være medlem for å lese. Anonymkode: e9ce0...6fe 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 Jeg sjekket. Kjenner også en mor fra min sønns barnehage som er medlem der. Kuriøst. Anonymkode: e4ef2...244 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #5 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg sjekket. Kjenner også en mor fra min sønns barnehage som er medlem der. Kuriøst. Anonymkode: e4ef2...244 Jeg ble litt sjokka for å si det slik. Jeg har lest innpå der og det er ikke mange som er oppegående. Anonymkode: 29a5c...2a4 3
skruf Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 Ikke sikkert at vennen din er klar over at han/hun er medlem i den gruppa, har hørt at de bare legger til folk i hytt og pine for å få høyere medlemstall Jeg var inne på den gruppa etter å ha lest en tråd her på forumet og oppdaget at en jeg kjenner sto som medlem der. Jeg spurte vedkommende om hvorfor han var medlem i ei sånn gruppe, han har ikke barn selv engang og han var ikke klar over at han var medlem, så han meldte seg ut og huket av på den funksjonen samtidig av for at ingen kan legge han til igjen Så spør fb-vennen din om det, så har han mulighet til å melde seg ut hvis han har blitt medlem uten at han vet det 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #7 Skrevet 29. desember 2020 Slutt å døm folk pga en gruppe på fb d sier jaggu mye mere om dere enn de som er der. Er der selv men ikke for at jeg er enig i alt som foregår der. Det er lissom mange der som skriker ut alskens svada der som ikke gagner saken en dritt. Det er litt lite sakelig det som kommer og dermed fant jeg ikke noe hjelp egentlig der.. har bare ikke meldt meg ut enda. Anonymkode: c4987...fdb 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #8 Skrevet 29. desember 2020 Jeg skriver om barnevernet er og er medlem der for å drive research. Har og flere venner som er medlemmer som jeg vet er journalister. Anonymkode: 3b0ca...39c 8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #9 Skrevet 29. desember 2020 skruf skrev (41 minutter siden): Ikke sikkert at vennen din er klar over at han/hun er medlem i den gruppa, har hørt at de bare legger til folk i hytt og pine for å få høyere medlemstall Jeg var inne på den gruppa etter å ha lest en tråd her på forumet og oppdaget at en jeg kjenner sto som medlem der. Jeg spurte vedkommende om hvorfor han var medlem i ei sånn gruppe, han har ikke barn selv engang og han var ikke klar over at han var medlem, så han meldte seg ut og huket av på den funksjonen samtidig av for at ingen kan legge han til igjen Så spør fb-vennen din om det, så har han mulighet til å melde seg ut hvis han har blitt medlem uten at han vet det Tørr ikke å spørre Anonymkode: 29a5c...2a4
Jessic_a Skrevet 29. desember 2020 #10 Skrevet 29. desember 2020 Både mannen min og jeg ble lagt til den gruppen den gang det var lov å legge til folk uten godkjenning. Vi visste ikke om dette før noen nevnte det for oss på en middag. På en veldig hånlig måte. Vær forsiktig med å dømme andre. Vi meldte oss selvsagt ut og ønsker ikke å assosieres med den gruppen, men var altså ikke klar over dette. Dette kan være samme grunn i dette tilfellet 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #11 Skrevet 29. desember 2020 Ble litt sjokket, jeg sjekket nå (pga denne tråden), og jeg hadde hele 11 "venner" som er medlem i gruppa! 😱 De aller fleste av de er bare bekjente, men en er en relativt god venn... Men at hn er medlem forundrer meg ikke, hn har hatt barnevernet ut og inn et par ganger gjennom barnas oppvekst.. Kjenner jeg nesten skammer meg litt på hn's vegne jeg, trodde de var fornøyde med å ha fått hjelp av bv, når saken fikk landet litt. Anonymkode: 8e14b...336 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #12 Skrevet 29. desember 2020 Har faktisk ingen venner som er medlemmer der. Anonymkode: cb882...b98
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #13 Skrevet 29. desember 2020 Ville ha droppet han. Anonymkode: e070e...5be
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #14 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Synes den gruppa er helt høl i huet,men etter tips fra kg tråden gikk jeg innpå der og der kunne jeg se st wn jeg er venn med er medlem der. Personen har 3 barn,jeg synes det er ganske sykt. Hva tenker dere? Mange som er medlem der uten grunn? Anonymkode: 29a5c...2a4 Har også et par-3 «venner» på facebook som er med i den gruppa. Kan si så mye som at de ikke tilhører de «øvre samfunnslag» med utdanning ut over grunnskolen. Vi snakker heller «livets harde skole». En slektning av meg er med der, de fikk barn for et år siden. Mamma har vært og hilst på barnet, jeg fikk ikke lov. Jeg studerer sosialt arbeid (sosionom) , var akkurat startet studiet da barnet var nyfødt, men jeg var ikke velkommen, de ville ikke ha besøk av «barnevernstullinger».,,,, Jeg var da plutselig blitt «barnevernet» ene og alene pga studiet jeg tar... 🤨 Det hører med til historien at de desverre har kommet inn under barnevernet, regner med de sikkert skylder på meg for det, selv om det er helsestasjonen som har meldt den bekymringen ... Anonymkode: 4a763...384 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #15 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Synes den gruppa er helt høl i huet,men etter tips fra kg tråden gikk jeg innpå der og der kunne jeg se st wn jeg er venn med er medlem der. Personen har 3 barn,jeg synes det er ganske sykt. Hva tenker dere? Mange som er medlem der uten grunn? Anonymkode: 29a5c...2a4 Ikke fordøm. Mange kjenner noen som kjenner noen som har en bekjent som har hatt god eller dårlig opplevelse med bv og har blitt påvirket av via de har hørt. Anonymkode: 4ea88...d55 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #16 Skrevet 29. desember 2020 At flere har venner blant medlemmer betyr at gruppa ikke er fake og problemstillinger den handler om er aktuelle. Hvorfor ikke spørre direkte deres mening om barnevernet? Kanskje du vil lære mye nytt (og sjokkerende). Anonymkode: 2bb9b...bda 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #17 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): At flere har venner blant medlemmer betyr at gruppa ikke er fake og problemstillinger den handler om er aktuelle. Hvorfor ikke spørre direkte deres mening om barnevernet? Kanskje du vil lære mye nytt (og sjokkerende). Anonymkode: 2bb9b...bda Altså at barnevernet kan ta feil og at det finnes idioter som jobber der ja sikkert,men at man skal fjerne de helt? Halooo hva skjer med de stakkars barna. Mange i den gruppa som er så imot bv burde aldri i livet hatt barn. De sliter med psykoser og diverse andre ting. Anonymkode: 29a5c...2a4 2
Hannah80 Skrevet 29. desember 2020 #18 Skrevet 29. desember 2020 Mange som er medlem der pga underholdningsverdien. Disse gruppene er etter min mening helt tragiske. 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #19 Skrevet 29. desember 2020 Jeg har 7 venner der inne så jeg nå. Deriblant min farfar. Haha! Tipper han ikke vet hva han holder på med, men de seks resterende er folk fra «livets harde skole» hvorav to av dem har mistet omsorgen for sine barn... Anonymkode: 7ac31...ae3 4
Frøyamor Skrevet 29. desember 2020 #20 Skrevet 29. desember 2020 Så slett han/henna? Er ikke verre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå