Gå til innhold

Hva bør gjøres før visning?


Gjest Gjest_vinterbrud_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_vinterbrud_*

Jeg er på boligjakt,og lurer på hva som bør gjøres i leilgheten før salg.Jeg eier en to roms leilighet på 48 kvm.

Garanti har gitt meg en prisantydning på ca 670.000.Det er ingen fuktskader her.

Blokken er bygd i 1989 og det er det orginale vinylbellegget på golvet.Badet er slitt.

Stue og kjøkken er hvitt.Lurer på å male gang og soverom hvitt,det er gult i dag.

Jeg har aldri solgt ei leilighet før,og vil gjerne ha tips fra dere.

Ønsker meg ei treroms leilighet med et eget rom til datteren min på nesten 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Badet ville jeg nok ikke gjort noe med. Det vil ikke lønne seg hverken økonomisk eller innsatsmessig. Så lenge det ikke er fuktskadet ville jeg latt det være. Det kan være ok å male vegger slik at de ser lyse og friske ut. Spesielt hvis du røyker er det lurt å vaske og male skikkelig. Ellers er det rydde vekk alt overflødig rot og pikkpakk og vaske skikkelig.

Lykke til med salg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ikke har det fra før, ville jeg hengt opp lyse gardiner, rommet vil se større ut. Rydd bort mest mulig personlig, alt fra bilder til pynteting. Har du ting på kjøkkenbenk og oppå skap, rydd alt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...