Gå til innhold

Tips for å unngå at bhen bråker når en beveger på seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kanskje bare jeg som merker det, men har noen tips for å unngå at bhen bråker når en beveger på seg?

Anonymkode: de435...c10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Kanskje det er feil størrelse? Om du fyller underbuksa med klinkekuler så høres sikkert ikke bh`n😀

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hva slags BH bruker du ? Aldri opplevd at BHer bråker. 

Skrevet

Knirker? 

Skrevet
miss summers skrev (1 minutt siden):

Knirker? 

jepp

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jepp

Opplevd det selv noen ganger. Aner ikke hvorfor det skjer. Men har ingen gode råd dessverre. Bare sluttet å bruke de ☹️

Skrevet

Kjøp andre bh-er. 

Anonymkode: 25264...824

Skrevet

Det er nok stoffet som gnager mot spilene og lager knirkelyd. Kanskje det hjelper med/uten skyllemiddel, annet vaskepulver, ekstra skylling, andre bher? 

Anonymkode: 14137...b35

• Liker 1
Skrevet

Ikke kjøp BH hos H&M. Billig er alltid dårlig. Kjøp heller kvalitet. Best kvalitet i lavprissegmentet er Triumph, og det selges hos bl.a. Lindex. Prøv heller en BH derfra. 

Anonymkode: f031b...83b

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Tre dyre BH-er fra Change! Og de «knirker» . Det høres ut som om det er fra stroppene, enten der du regulerer de eller i stålringene, ganske irriterende. 

Anonymkode: 13312...765

• Liker 2
Skrevet

Har flere knirkebh'er selv. Virker som spilene knirker. Aner ikke hvordan unngå det, men irriterende er det. 

Anonymkode: aede4...df5

Skrevet

Vet ikke om det er aktuelt for deg, men jeg bruker bh uten spiler. Ellers tror jeg nok bare du må godta at de knirker. 

Anonymkode: 80cc1...08b

Skrevet

Har opplevd det selv.  Tror det er stoffet som knirker mot spilene.  Det forsvant etter et par vask

• Liker 1
Skrevet

Har 3 knirkebh'er fra Change. Utrolig irriterende, har brukt de lenge og lyden forsvinner ikke 🤯 dessverre ingen tips fra meg, bruker nå knirkefrie fra kappahl, lindex og triumph 😅

Skrevet

Har aldri hørt om en knirkeBH før. :klo: 

Anonymkode: c8fbe...c79

Gjest Hottentått
Skrevet

Mine knirker hvis de er for små🤷‍♀️ ellers har cubus noen helt fantastiske spileløse bher som er magiske! Jeg bruker 80D til vanlig og syns de spileløse funker like bra som med spiler ☺️

Skrevet

Aldri opplevd at bher knirker:klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...