Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi har sex. Klarer liksom ikke å rulle/skifte stilling som de gjør på film. Vet det er idiotisk å sammenligne med film, men er det bare meg det gjelder eller gjelder det alle? 

skal sies at jeg ikke kan danse heller, liker meg heller i baren med en drink, kroppen er rett og slett for stiv til å klare å bevege seg på et dansegulv. 

men tilbake til spørsmålet, er det slik at folk flest klarer å skrifte mellom stillinger i en fei under selve akten?

Anonymkode: 8ee18...505

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, nei. Jeg var ikke slik da jeg var spretten tenåring en gang. Film er film for de fleste 😉

• Liker 1
Skrevet

Har ikke problemer med det. Jeg er normalvektig og kronisk syk, og har mye mindre muskler nå enn før. Merker det var enda enklere når jeg var sterkere, men jeg er også veldig myk, kan ha noe med det å gjøre.

Har du lite muskler kanskje? :) Eller er du bare veldig stiv i ledd?

Anonymkode: b84aa...7e6

Skrevet

Du har jo ikke muskler - fordi du er undervektig - det er nok derfor du ikke kan rulle deg rundt. Få i deg næring og begynn å beveg på deg. 

• Liker 9
Skrevet
Rant skrev (4 minutter siden):

Du har jo ikke muskler - fordi du er undervektig - det er nok derfor du ikke kan rulle deg rundt. Få i deg næring og begynn å beveg på deg. 

Enig.

• Liker 1
Skrevet
Rant skrev (9 minutter siden):

Sensi skrev (5 minutter siden):

Enig.

Trådstarter her

Beklager! Mente bmi på 18. Er bare for å illustrere at jeg ikke er for feit til å skulle bevege meg, det gjør jeg helt fint. Men føler meg så tung/stiv i sengen når jeg skal bytte stillinger og lurer på hva det kommer av. Men å holde en stiling kan jeg.

Skrevet

Er du trøtt da eller sliten, eller er det alltid slik? 

Skrevet

Noen er myke, andre ikke, sånn er det bare. Vanlig sex er som regel ikke som på film 😅

Anonymkode: 4fa02...038

• Liker 1
Skrevet

Prøv yoga, skal ikke mye til før du både får sterkere kjernemuskulatur og økt bevegelighet.

Anonymkode: 4dee5...1a2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Trådstarter her

Beklager! Mente bmi på 18. Er bare for å illustrere at jeg ikke er for feit til å skulle bevege meg, det gjør jeg helt fint. Men føler meg så tung/stiv i sengen når jeg skal bytte stillinger og lurer på hva det kommer av. Men å holde en stiling kan jeg.

Du er vel for tynn da.

Skrevet

Film er film. Da vet skuespillerene på forhånd hva som skal skje og de hår øvd og kan ha tatt sekvensen omigjen flere ganger. Pluss forskjellige kameravinkler klippes sammen

Sex er ofte litt mer hakkete og klønete i virkligheten gitt 😂

Anonymkode: 43248...978

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Film er film. Da vet skuespillerene på forhånd hva som skal skje og de hår øvd og kan ha tatt sekvensen omigjen flere ganger. Pluss forskjellige kameravinkler klippes sammen

Sex er ofte litt mer hakkete og klønete i virkligheten gitt 😂

Helt enig. Ville tatt deg helt med ro, TS. du er sikkert flott akkurat som du er :)

Anonymkode: 4fa02...038

Skrevet

Slapp av. Det var det jeg mente si mest.

Du er sikkert helt normal 

Skrevet

Jeg veier over 100 kg og har ikke noe problem med rulling og bevegelse i senga. Jeg trener så kanskje du burde få litt muskler. 

Anonymkode: e1bc4...423

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...