Gå til innhold

Negativ test på IKM dagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Tok en gravidtest nå ikveld og den hadde bare en strek. Jeg og mannen min har prøvd nå en god stund med lite hell. Jeg har så å si ganske bra syklus og mensen kommer alltid som planlagt.  Nå har jeg ingen tegn på menstruasjon skal komme i nermeste fremtid. Noen her som har måttet testet senere for å få en positiv test? Skal ta en test imorgen tidlig, men viss den også er negativ så får vi håpe neste mnd slår gjennom 😀

Endret av Madebyme94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid fått positiv test noen dager før ikm (fire graviditeter, tre barn). Så er du som meg, er du ikke gravid nå. 

Anonymkode: 5e2ba...2cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har alltid fått positiv test noen dager før ikm (fire graviditeter, tre barn). Så er du som meg, er du ikke gravid nå. 

Det var ikke mitt spørsmål engang. Spurte de som har fått positiv test etter IKM dagen. Men takk som deler

Skrevet
Madebyme94 skrev (8 minutter siden):

Det var ikke mitt spørsmål engang. Spurte de som har fått positiv test etter IKM dagen. Men takk som deler

Joda, men du har jo også fått en negativ test på ikm dagen, med en stabil syklus. 

Ikke meningen å være negativ da, vet hvor frustrerende det kan være i prøveperioden 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Joda, men du har jo også fått en negativ test på ikm dagen, med en stabil syklus. 

Ikke meningen å være negativ da, vet hvor frustrerende det kan være i prøveperioden 🙂

Absolutt 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...